fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוקורסקי: קרית ביאליק תפרוש מאיגוד ערים אם לא יימצא פתרון לבעיית הזיהום במפרץ חיפה

אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית ביאליק (צילום: דורון גולן)
אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית ביאליק (צילום: דורון גולן)
אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית ביאליק (צילום: דורון גולן)
אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית ביאליק (צילום: דורון גולן)

ראש עיריית  קרית ביאליק אלי דוקורסקי מתייחס לתקלות החוזרות ונשנות במפעל כרמל אולפינים בשבוע האחרון לאחר שהמפעל שחרר לאוויר אלפי קוב של גזים וחומרים רעילים. דוקורסקי יוצא  במסר תקיף מאד לאיגוד ערים חיפה  והמשרד להגנת הסביבה.

דוקורסקי הוא ראש העירייה הראשון מכל ראשי הערים בקריות שיצא עד כה בביקורת לאחר אירועים בהם היתה עלייה משמעותית בזיהום האוויר.

דוקורסקי: "הבעירה החוזרת ונשנית במפעל כרמל אולפינים מחייבת את המשרד להגנת הסביבה לצעדים דרסטיים, חסרי תקדים, כאלה שישיבו את אמון הציבור בחיפה והקריות, אמון שאבד. הנהלת בז"ן נדרשת להגן על בריאות הציבור באזור אך גם על בריאות העובדים במתקניה אותם היא חושפת לא רק למחלות אלא גם מערערת את העתיד התעסוקתי שלהם. התנהלות בז"ן תגרום בסופו של דבר להוצאת צווי סגירה למפעלים.
"באם איגוד ערים חיפה להגנת הסביבה לא יציג לאלתר תוכנית משלו לצמצום זיהום האוויר במפרץ חיפה, שתצטרף לתוכנית שהממשלה כבר החלה ליישם, אציע למועצת עיריית קרית ביאליק לפרוש מאיגוד הערים, שאינו מגלה אקטיביות ואינו אוכף את הסמכויות המסורות לו כנגד המפעלים המזהמים אלא מדברר הודעות מרגיעות מטעם המפעלים כל אימת שהלפיד בוער. את כספי השתתפותנו במימון תקציב האיגוד נפנה לפרויקטים להגנת הסביבה".
מאיגוד ערים חיפה נמסר: "איגוד ערים להגנת הסביבה לא ינהל את הדיון בתקשורת. מיד לאחר החג ניזום פגישה עם ראש העיר נציג בפניו את הפעולות שבוצעו ומבוצעות ויבוצעו. האיגוד ימשיך בפעולתו לשמור ולהגן על הסביבה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות