fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה לתושבי הר יונה: נקודת מד"א ראשונה בשכונה

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט, העלה את הצורך בשירותי רפואה ממוקדים לשכונה המרוחקת מתחנת האם ובה מתגוררים אלפי אנשים, בישיבות שקיים עם שר הבריאות יעקב ליצמן ומנכ"ל מד"א אלי בין
רונן פלוט עם מנכ"ל מד"א ומנהל האזור (צילום עצמי)
רונן פלוט עם מנכ"ל מד"א ומנהל האזור (צילום עצמי)

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט וממלא מקומו אלכס גדלקין, קיימו סדרה של פגישות עם צמרת משרד הבריאות ומד"א, בניסיון לקדם הקמת תחנה נוספת של שירותי רפואה דחופים עבור תושבי שכונת הר יונה. בפגישות עם שר הבריאות יעקב ליצמן ומנכ"ל מד"א אלי בין הוסבר הצורך בשירות המבוקש, לנוכח היקף האוכלוסייה המתגוררת בשכונה והמרחק הרב מתחנת האם השוכנת בשדרות מעלה יצחק.  "אלפי תושבים מתגוררים בשכונת הר יונה ולא יעלה על הדעת שכשהם נזקקים לשירות רפואי דחוף יאלצו  לנסוע רבע שעה לפחות עד לתחנה המרכזית, מדובר בזמן יקר וקריטי כשהטיפול דחוף ", אמר פלוט וציין כי בקרוב אמורים להתווסף לשכונה מאות משפחות חדשות במסגרת אכלוס הר יונה ג'.

פלוט עם מנכ"ל מד"א ומנהל האזור (צילום עצמי)
פלוט עם מנכ"ל מד"א ומנהל האזור (צילום עצמי)

שר הבריאות יעקב ליצמן הרים את הכפפה ונענה בחיוב. מצוידים בברכת הדרך של השר המשיכו, ראש העיר פלוט ומ"מ גדלקין , לפגישת עבודה עם  מנכ"ל מד"א אלי . המנכ"ל בין נענה בחיוב ואמר כי יסייע לקדם את הרעיון לביצוע כבר בחודש הקרוב. במהלך השבוע התקיימו פגישות נוספות עם גורמי מד"א וביניהם מנהל המחוז יוסי פחימה.

והבשורה: החל מה 15 באוגוסט תפעל בשכונת הר יונה נקודת מד"א  מאויישת באמבולנס וצוות רפואי. הנקודה תפעל בשעות היום בלבד במתחם סב סנטר, בסיוע העמותה למען הקשיש בניהולה של טלי שיטרית.  בעירייה מציינים כי האמבולנס יתווסף לציוד שנמצא בתחנת האם בשדרות מעלה יצחק והיא תמשיך לפעול כרגיל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות