fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בושם מרכיבים טבעיים – מה אתם יודעים על המותג creed

אי שם במאה ה-19, ביקש המלך ג'ורג' השלישי ממייסד המותג - ג'יימס קריד, ליצור עבורו בושם ייחודי.
בושם מרכיבים טבעיים תמונה :Pixabay
בושם מרכיבים טבעיים תמונה :Pixabay

“From father to son since 1760” ("מאב לבן מאז 1760") היא התווית המתנוססת על כל אחד מהבשמים של המותג היוקרתי Creed. ואכן, בושם קריד הוא מותג המתקשר באופן כמעט טבעי עם מסורת ארוכת שנים, אוריינטציה משפחתית ענפה וקלאסיקה היוצרת תמהיל מדויק של ניחוחות מקוריים עם איכות מדהימה. אם אי פעם שמעתם על מותג בשמי היוקרה הבריטי, אך לא ידעתם מה עומד מאחוריו – הנה הצצה אל הקסם שמאחורי מותג זה.

בושם מרכיבים טבעיים – אישי למלך ג'ורג' השלישי

אי שם במאה ה-19, ביקש המלך ג'ורג' השלישי ממייסד המותג – ג'יימס קריד, ליצור עבורו בושם ייחודי. ההצלחה הייתה מסחררת ומיידית והובילה לפתיחת חנות הדגל הראשונה של החברה בלונדון ולהזמנה אישית נוספת, הפעם מהמלכה ויקטוריה בכבודה ובעצמה. בשלב זה, הופכת ויקטוריה את קריד לספק הרשמי של צורכי הבישום של הממלכה ואט אט צובר המותג מעמד גבוה במיוחד. המעמד הזה מביא אל פתחו של ג'יימס קריד את האצולה האירופאית ובהמשך גם את העשירים והמפורסמים ביותר, מראשי מדינות ועד לכוכבי קולנוע.

Name Dropping נוסח Creed

אז מי זכה לחסות תחת צילו של מותג הבשמים היוקרתי? בין השאר, נפוליאון השלישי קיבל פורמולת בישום משלו וכך גם הקיסר פרנץ יוזף, הקיסרית סיסי מממלכת אוסטרו־הונגריה וגם הקיסרית יוג'ני הצרפתיה, שבהמשך גרמה לכך שהמותג הרחיב את טווח פעילותו והגיע לפריז. אך הקשר המלכותי לא הסתיים שם, שכן גם הנסיך צ'ארלס והנסיכה דיאנה מווילס קיבלו בושם קריד משלהם עם ניחוחות שיוצרו במיוחד עבורם.

בושם מרכיבים טבעיים – היום גם אתם יכולים

השנים חלפו, אך המותג נותר תחת ניהול משפחתי העובר מדור לדור. כיום מנהלים את החברה אוליביה קריד ובנו ארווין קריד. אוליביה הוא הדור השישי למותג וכשבנו ארווין ירש אותו – יהפוך האחרון לבעלים הגאה של הדור השביעי למותג האלמותי. לחברת הבישום יש כיום חנויות בוטיק בניו יורק, פריז ואפילו בדובאי. המותג מוכר היום למעלה ממאתיים סוגי בשמים, כשהפופולרי ביותר לטענת המשפחה הוא הבושם "Green Irish Tweed" אותו רקח אוליביה קריד בשנת 1985. הבושם האייקוני הזה נחשב לבעל ניחוח גברי במיוחד, קליל יחסית ומשלב באלגנטיות ארומה של צמחים וטבע, שגורמים לכל ג'נטלמן המתבשם בו, להרגיש כאילו הוא נמצא בלב ליבו של עמק ירוק ורענן או צועד בבכורה נחשקת.

רכיבים טבעיים וייחודיים

החברה נהנית ממוניטין חיובי במיוחד. כיום, נחשב המותג Creed כמי שעושה שימוש באחוז הגבוה ביותר של רכיבים טבעיים בעולם הבישום. אוליביה קריד – מי שעומד בראש המותג, תר אחר תמהיל הרכיבים המושלם, כשהוא מטייל בכל רחבי העולם כדי לבחור את הרכיבים הטובים ביותר. הודות לטכניקות המתקדמות שהחברה עושה בהן שימוש, ניתן לשמור על הניחוח הטבעי המדויק של החומרים הנבחרים. כך, כשהפורמולה מוכנה בעבודת יד עדינה, נשאר אוליביה קריד נאמן למסורת של אבי המותג ג'יימס קריד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות