fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חתונה בעירייה

לא כך דמיינו יאנה יארמייר ואדיר בניאס, את היום המאושר בחייהם, אבל אין להם טענות על החתונה המיוחדת שלהם
אם אשכח ירושלים. יקי ויאנה מתחת לחופה (צילום דוברות העירייה)
אם אשכח ירושלים. יקי ויאנה מתחת לחופה (צילום דוברות העירייה)

לא כך דמיינו יאנה יארמייר (20) ואדיר בניאס (27), את היום המאושר בחייהם. הם תכננו אותו לפני כשלושה חודשים ולמרות שמראש העדיפו חתונה צנועה בבית כנסת, לא תיארו לעצמם שתהיה מוגבלת לעשרה מוזמנים בלבד. אמש הם נישאו בבניין העירייה בנוף הגליל.

"קבענו את התאריך לפני שלושה חודשים וכל הזמן קיווינו שהמצב ישתפר ועד סוף חודש מרץ נהיה אחרי המגיפה. למרות שזה לא קרה החלטנו לא לבטל את החתונה. קבענו אירוע בבית כנסת, אבל השבוע התברר כי  גם זה לא מתאפשר כי בגלל הקורונה סגרו את כל בתי הכנסת בעיר", סיפרה הכלה הטריה יאנה לוחמת בגדוד הקרק"ל.

בני הזוג לא ויתרו. למזלם, ראש העיר רונן פלוט פרסם בדף הפייסבוק שלו כי העירייה תירתם לסייע לזוגות שקבעו תאריך לחתונה ותעמיד לרשותם את בניין העירייה.

ראש העיר נרתם

"זה נפל עלינו מהשמיים ומבחינתנו היה ההוכחה שאנחנו צריכים להתחתן בזמן שקבענו, הכל זה מלמעלה", סיפר החתן אדיר, עובד בחברת הדברה ובימים אלה לוחם במלחמה נגד וירוס הקורונה.

יאנה הזמינה שמלת כלה באינטרנט, החתן המשיך לעבוד מסביב לשעון עד ליום החתונה. "איך אני יכול לבקש יום חופש כשכל המדינה צריכה חיטוי נגד החיידקים והוירוסים?",  שאל בחיוך ואמר כי הוא סומך על אשתו לעתיד שתארגן את כל הסידורים.

גם העירייה נרתמה והפתיעה בקישוט הרחבה בתאורה חגיגית, די.ג'יי, עוגת חתן וכלה ואפילו מתנה באדיבות המועצה הדתית.

יקי ויאנה מתחתנים. (צילום דוברות העירייה)
יקי ויאנה מתחתנים. (צילום דוברות העירייה)

עכשיו חוזרים לשגרה

ראש העיר רונן פלוט עצמו הקליט ברכת מזל טוב לזוג הצעיר והרב אופיר קריספיל התנדב לא רק לערוך את החופה אלא גם לנגן ולשיר. "השמחה הייתה גדולה למרות המרחק הפיזי והכללים של משרד הבריאות, לא היו ריקודים קרובים, אבל היה מעגל רחב בלב של ריקוד אחד גדול ושמח", אמר החתן המאושר.

ביום ראשון הקרוב הכלה יאנה צריכה לחזור ולהתייצב בבסיס אי שם בדרום ובעלה הטרי אדיר יחזור לחזית הקרב בקורונה.

"אין לנו ספק שננצח", אמרו בחיוך "אנחנו עוד נחגוג בגדול ובע"ה נספר לילדים שלנו על החתונה המיוחדת בצל הקורונה".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובדף הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות