fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי העמק, חג שמח: רשת היין והאלכוהול הרמיטאז' הגיעה לעפולה

יין ישמח לבב אנוש, ולתושבי עפולה והסביבה, צפויים חגי תשרי שמחים במיוחד. רשת היין והאלכוהול הרמיטאז', מהרשתות הגדולות והמובילות בארץ, תפתח ב-13 בספטמבר בעפולה את הסניף החדש שלה. הסניף ייפתח בחגיגה מהסרטים שתכלול שלל כיבודים, קוקטיילים מיוחדים לטעימה חופשית, מוזיקה ומבצעים מיוחדים ליום הפתיחה בלבד.
רשת היין והאלכוהול הרמיטאז' הגיעה לעפולה | צילום: יח"צ הרמיטאז'

בשורה משמחת לתושבי עפולה והסביבה. רשת היין והאלכוהול הרמיטאז', מהגדולות והמובילות בארץ, תפתח רגע לפני ראש השנה את הסניף ה-14 שלה ברחוב קדרון 14 בעפולה. הפתיחה החגיגית תתקיים ב-13 בספטמבר באירוע מהסרטים, שיכלול גלגל שווארמה, עמדות יין קוקטיילים לטעימה, די ג'יי שיקפיץ את האווירה עם מוזיקה משובחת ומבחר עצום של יינות ואלכוהול שיימכרו במבצעים מיוחדים לכבוד הפתיחה.

הסניף החדש של הרמיטאז' בעפולה משתרע על פני 500 מ"ר, וכמיטב המסורת של הרשת, הוא מתאפיין בעיצוב יפהפה ומרשים, שיותיר אתכם פעורי פה. קומה אחת בסניף הוקצתה לעריכת אירועים פרטיים וכן לסדנאות והדרכות. ביקור בסניף החדש הוא חגיגה ותאווה לעיניים ולחך, שיעניק לכם חוויית קנייה מיוחדת במינה, ועכשיו, בימים שלפני חגי תשרי, החגיגה היא כפולה ומכופלת. בסניף העפולאי, כמו בכל סניפי הרשת, נערכו לחגים הקרבים עם דוכני טעימות ומאות יינות, מהארץ ומחו"ל.

רשת היין והאלכוהול הרמיטאז' הגיעה לעפולה | צילום: יח"צ הרמיטאז'

דוגמאות למבצעי פתיחה לחברי מועדון הלקוחות:

פינלנדיה ליטר – 69.90 שקלים

ואן גוך טעמים ליטר – 119.90 שקלים

גריי גוס ליטר – 119.90 שקלים

בלאק לייבל ליטר – 119.90 שקלים

שיבאס 700 מ"ל – 89.90 שקלים

גלנפידיך 12 שנים – 134.90 שקלים

הנסי VS – רק ב 99.90 שקלים

עלית העראק – 49.90 שקלים

ג׳ין בומביי ליטר – 99.90 שקלים

ארגז גולדסטאר לא מסונן/קורונה – 109.90 שקלים

לצד המבצעים, מציעים בהרמיטאז' שלל מארזים מעוצבים לחג, המכילים יינות ושאר פינוקים. כך שאם אתם מחפשים מתנה למארחים או לעובדים, הנה לכם הפתרון המושלם במחירים שווים ביותר. כמו כן, נוסף על האלכוהול והיינות, מציעים בחנויות רשת הרמטיאז' שלל אביזרי יין וכן מבחר רב של גבינות מרחבי העולם.

רשת היין והאלכוהול הרמיטאז' הגיעה לעפולה | צילום: יח"צ הרמיטאז'

הסיפור של הרמטיאז'

את תחילת הדרך שלה עשתה רשת הרמיטאז' לפני כ-12 שנה כחנות קטנה לממכר יין ואלכוהול במתחם המסחרי של קיבוץ עין המפרץ. החנות, שעוצבה בהשראת מוזיאון-העל הרמיטאז' בסנט פטרסבורג, מושב האצולה האירופי, הפכה עד מהרה למוקד עלייה לרגל לחובבי היין והאלכוהול, אבל לא רק. מאז אינספור יינות נמזגו לכוסות, והחנות הקטנה הפכה בינתיים לרשת, המונה כיום 14 סניפים, עם חזון ברור: להעניק לצרכן הישראלי חוויית קנייה שהוא טרם הכיר – החל מחנויות בעיצוב מוקפד ועוצר נשימה, דרך מגוון בלתי נגמר של מותגי וסוגי אלכוהול, עמדות טעימה, אווירה ייחודית וכלה בסל מחירים אטרקטיבי ושירות אישי ומקצועי.

בהרמיטאז', מתברר, מוכרים לכם לא רק את בקבוק היין, אלא הרבה-הרבה יותר. בהרמיטאז' מוכרים חוויה שלמה, ששמה את הלקוח במרכז. אחרי הכל, יין כל חנות או סופרמרקט יכולים למכור, אבל את כל עולם התוכן והסיפור המופלא שמאחורי כל בקבוק – את זה רק רשת מקצועית יכולה להציע. ולכן, כדי להעניק לכם את חוויית הקנייה המושלמת, כל מוכרני הרשת עוברים הכשרות מקצועיות, כך שבבואכם לרכוש יין תקבלו הסברים, ייעוץ והכוונה, וכמובן שלא תצאו מהחנות בלי לטעום.

ברשת הרמטיאז' מזמינים אתכם לבקר באחד מסניפי הרשת וליהנות מחוויית קנייה ייחודית ומעשירה. חג שמח.

סניף עפולה, רחוב קדרון 14

לרשימת כל סניפי הרשת >>>

לפרטים נוספים, טל': 9534*

לדף הפייסבוק של הרמטיאז' >>>

לאינסטגרם >>>

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות