fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

'שווה ויותר, אירועי יום האישה במועצה האזורית עמק יזרעאל

צילום: דיגי סטודיו.

בחודש מרץ, נציין את יום האישה במועצה האזורית עמק יזרעאל, בשלל אירועי 'שווה ויותר' – חגיגה של אירועים, סדנאות הרצאות סיורים ופעילויות, להנכחת שיח מגדרי שוויוני והעשייה של נשים ברחבי העמק, בכל תחומי החיים; 'לייזה ודניאלה עושות פאנל' – הרצאה של לייזה פאנלים – אשת הקולינריה ודניאלה לונדון – מאיירת וכותבת, 'נשים באזורי מלחמה' – הרצאתו של איתי אנגלנגה ד'אנג'לי במופע סטנדאפ, סדר נשים במסגרת 'מרחב נשי יזרעאלי', שי אביבי מגיע ל'פאב-לו', סְפּוֹקֶן ווֹרְד – 'הכל על מגדר', 'כולם מדברים על מחיר, אף אחד לא מדבר על ערך' – הרצאה של רונית כפיר, 'מה מצחיק במגדר'? עם שלי רפפורט, הפניניג על נשים, קימות וסביבה עם הרצאתה של מיקי חיימוביץ' – 'משבר האקלים – מה נאמר לילדינו?', טורניר כדורשתמשתה פורים של קהילת 'ניגון הלב', אירועים ביישובים ועוד.

תחום השוויון המגדרי כולל שוויון הזדמנויות בין גברים לנשים, שותפות בכלכלה ובתהליכי קבלת החלטות, נקיטת גישה זהה למשאבים ויחס חברתי זהה. המחלקה לקידום מגדרי במועצה ממשיכה להעמיק בנושא זה ומקדמת תהליכי למידה להחדרת הנושא, בתחומי החיים השונים, תוך התמקדות בערך השוויון.

שי בן דוד, מנהלת המחלקה לקידום שוויון מגדרי במועצה: "חברנו יחד – מחלקות שונות במועצה, על מנת לצקת תוכן משמעותי ומגוון, שמתייחס לרבדי החיים השונים. חווית היצירה המשותפת בין המחלקות, יחד עם שותפות ושותפים נוספים הייתה נהדרת. אני שמחה לקחת חלק בחודש שיש בו תוכן חשוב ומשמעותי לצד שותפות מפרגנת."

אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל: "אירועי יום האישה הם חגיגה  של יוזמה, עוצמה ועצמאות מקומית. בואו ליהנות ממבחר אירועים, הרצאות וסיורים ופעילויות מעצימות ומהנות. נמשיך להעמיק ולהעלות מודעות לנושא השוויון המגדרי כחלק מפעילותה השוטפת של המועצה."

פרטים נוספים באתר המועצה האזורית עמק יזרעאל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות