fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיפור על ראש העיר, הזמרת המצליחה איה כורם ו… המובים שלה

ההתכתבות יוצאת הדופן בין ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט, לבת העיר לשעבר, הזמרת איה כורם, התחילה בפוסט שהעלתה הזמרת המצליחה בעמוד הפייסבוק שלה בצירוף הקליפ הקצבי של הסינגל החדש
הזמרת איה כורם (מימין) לומדת את המובים שלה (צילום מתוך הקליפ)
הזמרת איה כורם (מימין) לומדת את המובים שלה (צילום מתוך הקליפ)

הזמרת איה כורם הוציאה השבוע סינגל קצבי חדש "לא עושים את זה ככה" ובמילותיו כתבה על "המובים בנצרת עילית". הסינגל הגיע עד לראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, שדאג לעדכן את הזמרת כי שמה של העיר השתנה בדיוק לפני שנה.

"השיר נכתב לפני השינוי" השיבה איה כורם והוסיפה בחיוך "בפעם הבאה נא לעדכן אותי מראש כשאתם רוצים להחליף את שם ההומטאון שלי".

כורם נולדה בנצרת עילית (נוף הגליל) לאם קצינת משטרה, שלומית כורם (המפקדת הראשונה של תחנת משטרה בישראל, תחנת מגדל העמק) ואב מהנדס. בתום לימודיה בבית הספר "יגאל אלון" שירתה בצה"ל כמדריכת שריון, ולאחר מכן למדה ב"רימון".

מ-2011 כורם נמצאת בזוגיות עם המוזיקאי אדם בן אמיתי ולהם בת שנולדה ב-2017. המשפחה מתגוררת ביפו. עוד בטרם התפרסמה כורם כזמרת, כתבה והלחינה כורם שירים לסדרות טלוויזיה ולזמרים אחרים. המוכרת מביניהם היא מירי מסיקה.

 

העמיד על טעותה

ההתכתבות יוצאת הדופן בין ראש העיר לבת העיר לשעבר, התחילה בפוסט שהעלתה הזמרת המצליחה בעמוד הפייסבוק שלה בצירוף הקליפ הקצבי של הסינגל החדש.

כורם יחד עם בן זוגה, אדם בן אמיתי, שהלחין והפיק מוזיקלית את השיר מתארת בשיר בחורה שמאוד רוצה לרקוד ופשוט לא יכולה להפסיק. באחד הבתים בשיר היא מסבירה שתנועות הריקוד באות מנצרת עילית המוכרת כעיר הולדתה של איה כורם.

פלוט פרגן, אבל דאג להזכיר לזמרת "אחלה שיר איה, רק תיקון קטן במילים, כי כמו שאת  יודעת נצרת עילית שינתה את שמה לנוף הגליל", כתב פלוט בתגובות לפוסט.

איה השיבה  "אני מכבדת את ההחלטה, אבל בשבילי זו תמיד תהיה נצרת עילית".  פלוט לא נשאר חייב וניצל את ההזדמנות כדי לעדכן את הזמרת גם במהפכת ההתחדשות שמתחוללת בעיר "מוזמנת לבקר בעיר ולראות את השינוי האדיר בנוף ילדותך, הפלאפל עלי", כתב ואיה השיבה לו: "מעולה, ניפגש בכניסה לרסקו, ליד מגדל המים".

הפינג פונג בין ראש העיר לזמרת נמשך  "סגור" כתב לה פלוט "רק אל תשכחי לשים בוויז נוף הגליל ועל להדרך גם לעדכן את השיר …"

בשלב זה איה כורם פתרה את החידה. היא הסבירה  כי השיר נכתב לפני שינוי שם העיר. "בפעם הבאה נא לעדכן אותי מראש כשאתם רוצים לשנות את השם ההומטאון שלי", סיכמה.

השיר עצמו " לא עושים את זה ככה" זוכה לביקורות מדהימות ונראה שהולך להיות הלהיט הבא של איה. עכשיו נותר רק לחכות ולראות האם יעודכן לנוף הגליל או יהיה היצירה האחרונה בה מוזכר שמה של העיר נצרת עילית.

אגב, איה כורם היא אחייניתה של ניבה פורן, אשר שימשה במשך שנים ארוכות כראש מנהל עירוני בעידן ראש העיר המיתולוגי מנחם אריאב ז"ל. עם פרישתה לגמלאות, עזבה פורן את העיר, כמעט כמו כל בכירי העיר לשעבר.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות