fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לחשוב תמיד מחוץ לקופסה"

זה הטיפ והמסר של רונית מיכלשטיין, מנהלת סניף דואר מרכזי מגדל העמק, שעובדת כבר 28 שנים דואר ישראל * "להעז ולא להפסיק לחלום"
רונית מיכלשטיין (צילום באדיבות דואר ישראל)

הדואר הוא אחד הגופים המרכזיים כיום בחיי היומיום של כולנו בין אם בקבלת חבילות, תשלום חשבונות, העברת בעלות רכב ועוד רונית מיכלשטיין – מנהלת סניף דואר מרכזי מגדל העמק , מספרת על השינויים בדואר בשנים האחרונות. הדואר  היום זה לא מה שהכרתם.

רונית מיכלשטיין, נשואה ואימא לשלושה,, גרה בישוב קהילתי גבעת אלה ועובדת בחברת דואר ישראל מזה 28 שנה ומנהלת את סניף הדואר המרכזי במגדל העמק.

רונית  מספרת:  "את עבודתי בדואר ישראל התחלתי לפני 28 שנה כנציגת שירות, מ"מ מנהלים בסניפים שונים, ניהלתי את סניף נצרת, במהלך השנים למדתי קורסים רבים כולל קורס צוערים ועתודה ניהולית וכעת אני מנהלת את הסניף המרכזי במגדל העמק.

-ספרי על אתגרים בתפקידך, כיצד הדואר השתנה מאז שהתחלת לעבוד

"הדואר הינו הרשת הקמעונאית הגדולה ביותר במדינה עם כ-1300 יחידות בכל רחבי הארץ, מתוכן כ-600 יחידות דואר ועוד מאות מרכזי מסירת חבילות שפתחנו בשיתוף עסקים קטנים ובינוניים ברחבי המדינה".

200 אלף חבילות ביום

לדברי רונית הדואר  מהווה שחקן ראשי ומשמעותי בתחום הסחר המקוון והחבילות. "אם בעבר הדואר שימש כאשנב שירות למשלוח דואר וביצוע תשלומים ובעיקר להעברת מכתבים, בעשור האחרון תפקידנו השתנה משמעותית בעקבות הגידול בהזמנת חבילות מחו"ל. כולנו כארגון רתומים למען שירות הלקוחות כדי שדברי הדואר יגיעו ללקוחות במהירות וביעילות. בשנת 2020 חילקנו בדואר בכל הארץ 50 מיליון חבילות מחו"ל וכ-360 מיליון מכתבים. בשנים האחרונות ביצענו התאמות רבות על מנת להיערך להיקפי החבילות הגדולים מחו"ל, כמו הקמת מרכז מיון ארצי בעיר מודיעין, הממיין כ-200 אלף חבילות בממוצע מדי יום! וכן פתיחת עשרות מרכזי מסירת חבילות בשנה מחוץ לדואר בשיתוף בתי עסק קטנים".

-מה האני המאמין שלך?

 "התמדה והשקעה בהון   האנושי, הגברת  שיתוף הפעולה בין  הצוות, עבודה בשקיפות, טיפוח העובדים  וראיה לרחוק. אם יש רצון יש יכולת. זה המוטו המלווה אותי מאז ומתמיד, כאישה השואפת למצוינות בכל תחומי החיים. חשיבה חיובית ויצירתית, אל תחששי להעז וזכרי תמיד שהשמים הם הגבול, אם יש רצון, רצינות, השקעה ונכונות – הכל אפשרי".

– יש לך טיפים והמלצות לנשים אשר שואפות להתקדם?

"ללמוד, לא לוותר על ההתפתחות האישית והמקצועית, לחשוב תמיד מחוץ לקופסא, להעז ולא להפסיק לחלום" להציב מטרות ולפעול בנחישות להגשים אותם זה סוד ההצלחה"

-מה דעתך על השינויים שחלו בדואר בשנים  האחרונות?

"בחודשים האחרונים התחלנו בתהליך של זימון תור מראש במאות מסניפי הדואר. זה מהלך מורכב שבסופו של דבר יוריד משמעות את זמני ההמתנה לנוחות הלקוחות. אנו עושים רבות  על מנת ליידע את הציבור כדי שיזמינו תור מראש באתר החברה, בנייד או טלפונית ומסייעים לקשישים ומבוגרים שמגיעים ללא הזמנת תור ברגישות רבה".

 

 

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות