fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמרת העולה קרולינה בן שבת מעפולה מכוונת גבוה

עוד בהיותה ילדה קטנה החלה קרולינה לעסוק במוסיקה. בטקסים בבית הספר ובאירועים משפחתיים תמיד הייתה הילדה עם המיקרופון.
היא עוד תגיע. קרולינה (צילום מרלן נוי)
היא עוד תגיע. קרולינה (צילום מרלן נוי)

"ואמוס אביילר" זהו שמו של השיר החדש של הזמרת המבטיחה קרולינה בן שבת. ולא סתם השם של השיר השני שלה הוא בספרדית. את השם עם הניחוח הבינלאומי קרולינה, שמשמעותו אישה חזקה בספרדית קיבלה מאימא שלה ועל אף גילה הצעיר מפגינה קרולינה הצעירה יכולות, כישורים ובגרות של אישה חזקה שיודעת בדיוק מהו מסלול חייה.

עוד בהיותה ילדה קטנה החלה קרולינה לעסוק במוסיקה. בטקסים בבית הספר ובאירועים משפחתיים תמיד הייתה הילדה עם המיקרופון. היא גדלה בבית מוסיקלי שצלילי מוסיקה בקעו ממנו בשעות הפנאי כאשר היא מנגנת על פסנתר ולצידה אחיה שמנגן על סקסופון. "אני מאוד אוהבת לשיר", סיפרה השבוע.

כאמור, את דרכה בעולם המוזיקה והשירה החלה כבר בגיל 9 כאשר שרה וניגנה להנאתה והעלתה סרטונים ליוטיוב. המורה הראשון שלה למוזיקה, איתי אלטר, חשף אותה לנפלאות הפסנתר וכלי נגינה נוספים והצלילים הקסומים נתנו לה מוטיבציה להמשיך.

כשהגיעה לחטיבת הביניים בבית הספר אורט אלון, החליטה להכניס את התחביב למסלול יותר רציני ונרשמה למגמה מוסיקלית שם נחשפה לראשונה לחשיבות של פיתוח קול. "במשך שלוש שנים עבדתי באופן קבוע עם המורה, שי חיים, על פיתוח קול ובמקביל חן הררי המפיק המוזיקלי מלווה אותי מגיל 9, היא משחזרת".

למרות שהיא רק בת 16 ברזומה של קרולינה כבר למעלה מ-100 קאברים שהקליטה בעברית, ובאנגלית יחד עם המפיק הצמוד חן הררי וזכו כבר לאלפי צפיות ביוטיוב.

שיר שזכה לאלפי צפיות

לפני שנה הקליטה לראשונה שיר מקורי שכתבה "אחרי שהלכת " שזכה אף הוא לאלפי צפיות ולפני כחודש לערך הוציאה את השיר השני שלה "ואמוס אביילר", שיש לו את כל הפרמטרים להפוך ללהיט.

"אני וחן החלטנו שכדאי להתחיל לעבוד על שירים מקוריים שלי. את השיר הראשון 'אחרי שהלכת' יחד עם חן, התחלנו להלחין ולהקליט סקיצות באולפן עד שיצאה בלדה יפה".

את ההשראה שלה היא שואבת משתי זמרות מפורסמות האחת בארץ והשנייה בחו"ל. בילי אייליש הזמרת האמריקאית מבחינתה היא מודל להצלחה של מי שהצליחה לכבוש פסגות ולא איבדה את התום והנעורים.

בארץ היא מעריצה של עדן בן זקן סמל למי שהצליחה להגיע לפריים טיים היישר מהפריפריה כמעט בניגוד לכל הסיכויים. "הדור הישן מתקשה להכיל את זה שאנחנו שונים, הצעירים היום יותר יצירתיים, יותר טכנולוגיים זו השפה שלנו. להיות זמר מצליח זו בהחלט שאיפה בדיוק כמו להיות רופא, עורך דין, או מהנדס. הצעירים של היום מוכשרים וצבעוניים, זה פשוט דור אחר. יחד עם זאת אימא תמיד אומרת שהכי בטוח שיהיה לי מקצוע נוסף".

להקת "שביט רביבו" מתל אביב המלהקת כישרונות צעירים זיהתה את הכישרון והפוטנציאל הטמון בה ורתמה אותה לסדרת מופעים ציבוריים.

"אני רואה היום את המצב הכלכלי של האומנים בעקבות משבר הקורונה וליבי כואב. בצה"ל אני לגמרי מכוונת להשתלב בלהקה צבאית. כבר חודשים ארוכים שאין אודישנים בגלל הקורונה, תקופה שהכל נמצא בהקפאה אבל אני מאמינה שבקרוב ימצא פתרון לקורונה ואז אני אוכל לעשות את הפריצה הגדולה שחלמתי עליה. אני בדרך למקום של להפוך את המוזיקה למשהו מקצועי ביותר, אני משקיעה את כולי בזה זה משהו שאני אוהבת ואני טובה ואין סיבה שלא אצליח. אני מחכה לרגע הזה".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות