fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמיר מהעמק

צילום: באדיבות המצולם

 

 

 

משנה

אחרי שפרש לשנים ארוכות ואחרי שחלה בקורונה קשה, משחרר מאור מויאל מבית שאן שירים חדשים אותם כתב והלחין ומקווה "ליצור מוסיקה טובה למען עם ישראל"

 

 

"אני מתרגש כמו ילד", אומר מאור נתן מויאל מבית שאן, שבימים אלה ורגע לפני השנה החדשה, הוציא לאוויר שלושה שירים חדשים ועובד על הוצאת דיסק חדש, שיצא  אחרי החגים.

בבית שאן מכירים אותו כמאור מויאל, אבל לפני שנתיים הוא הוסיף את השם "נתן" בעצת הרבנים. "חליתי בקורונה קשה מאוד, אני מודה ליושב במרומים שעברתי אותה בשלום", הוא מסביר

השיר החדשים  "שתיקה", "מרחף" ו"עוז והדר", אותם כתב והלחין, רגע לפני ראש השנה, הם הסנוניות הראשונות בדרך לאלבום ובינתיים הם עושים חייל ביו טיוב וזוכים להשמעות רבות.

מאור, בן 41, נשוי לחני ואב לארבע בנות, הילה, אביגיל, שירה ונועה, חזר לשיר בגיל 39, לאחר שפרש בגיל 25 עקב משבר אישי שעבר, בעקבות מותם של הוריו האהובים. "לא רציתי בזה יותר, התחזקתי מבחינת הדת וזה לא התאים", הוא מספר על ההחלטה בזמנו לפרוש מהמוסיקה.

כאמור לפני ארבע שנים חזר לאהבה הישנה שלו. "זה היה חסר, חזק ממני, זה לא משהו שיש לך שליטה עליו", הוא מספר והסביר מה הוא החלום הגדול שלו: להקליט חומר חש ומקורי ולצאת לסבוב הופעות עם חומרים שלו".

-מה אתה מאחל לעצמך לשנה החדשה?

"בריאות לפני הכל, אחדות אמיתית בעם ישראל וליצור מוסיקה טובה למען עם ישראל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות