fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחור דיגיטלי

גיא חייט, רווק עפולאי צעיר (27) שפתח לפני כשלושה חודשים ועוד במהלך הקורונה את העסק שלו, YG DIGITALS בבניין קדוש בכיכר העצמאות בעפולה, מתמחה בשיווק ובניית אתרים בדיגיטל.
גיא חייט (צילום עצמי)
גיא חייט (צילום עצמי)

"אני וחי ונושם דיגיטל מסביב לשעון ומעודכן ברמה היום יומית", מספר גיא חייט, רווק עפולאי צעיר (27) שפתח לפני כשלושה חודשים ועוד במהלך הקורונה את העסק שלו, YG DIGITALS בבניין קדוש בכיכר העצמאות בעפולה.

המשרד מתמחה בשיווק ובניית אתרים בדיגיטל. חייט הוא בוגר מכללת ג'ון ברייס בחיפה, שעבד במשך מספר שנים במשרד פרסום, שם צבר ידע וניסיון בעולם הדיגיטל.

המשרד שלו מציע בניית אתרי אינטרנט לכל סוגי העסקים, חידוש אתרים ישנים, כתיבה שיווקית, קופירייטינג ומיקרו-קופי לאתרים חדשים ולאתרים קיימים, עיצוב לוגו ומיתוג שישמשו אתכם בכלל אמצעי המדיה, דיגיטליים ואופליין, צילום מקצועי לעסקים ומוצרים והפקת סרטוני תדמית.

חבילה מושלמת לאיש העסקים. גיא חייט (צילום עצמי)
חבילה מושלמת לאיש העסקים. גיא חייט במשרד (צילום עצמי)

-גיא, למי פונה העסק שלך?

"לכל בעלי העסקים שרוצים לקדם את העסק שלהם, יש לי מחלקת תוכן בפייסבוק ובאינסטגרם, זה הנושא הכי חזק היום, אני מציע ניהול דפים עסקיים וכל הקשור בנושא".

-היום כל אחד יכול לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם, אז למה שיפנו אליך?

"נכון שהם יכולים לפרסם שם, אבל לאחר חקירה מעמיקה של התחום הזה פיתחתי שיטה שעובדת ומצליחה עובדתית לגייס עוד לקוחות לבית העסק מבלי שבעל העסק יעשה משהו. הצוות שלי במשרד דואג להכל, אם זה לגרפיקות איכותיות שמעוצבות על ידי גרפיקאי ואם זה מבחינת תוכן איכותי".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה
כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
אנדרואיד: לחצו כאן!
אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות