fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מציגים: צוותים לומדים ומתמקצעים. השער להצלחה, למידה כדרך חיים

כנס מנט- אור, מעטפת למנכ"לים , אלי שהרבני,, מרב ורינת צילום: דוברות המכללה.

 

מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל, ומנהלת היחידה ללימודי החוץ וההכשרות המקצועיות, רינת ויסבאום השתתפו באירוע פתיחת שנה למנכ"לים במיזם מנט-אור. "מיזם מנט-אור, הוא פלטפורמה ייחודית המעניקה למנכ"לים למידה והתפתחות מקצועית משמעותית ביותר במנעד רחב של נושאים הקשורים בעבודת המנכ"ל," אמרה מרב ששון אמויאל.

איך מדייקים את הערך העצמי של הארגון? איך יוצרים חיבור בין מגזרי סביב אימפקט משותף? אלו הן רק שתיים מהשאלות אשר עמדו בבסיסו של יום גדוש ומלא תחת הכותרת: "מאג'נדה לשותפות עסקית."

מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל, ומנהלת היחידה ללימודי חוץ והכשרות מקצועיות במכללה, רינת ויסבאום, השתתפו באירוע עוצמתי של למידה המתרחש פעם בשנה על ידי מנט-אור, מיזם המעניק מעטפת תמיכה למנכ"ל כשהמטרה היא יצירת חוסן ניהולי ואיתנות ארגונית.

"זה היה יום מלמד מאוד וטעינת מצברים בלתי פוסקת, אומרת מרב ששון אמויאל ומוסיפה, רינת כשותפה מרכזית בעשייה השתתפה עימי ביום המעשיר הזה. בררנו את הערך שהמכללה מביאה עימה, נהנינו והחכמנו מהרצאה מרתקת בנושא סטוריטלינג, שהועברה על ידי ד"ר נעם פיינהולץ, האירוע התקיים בטרמינל העיצוב בבת ים והיה מושקע ומלמד ביותר."

כחלק מהחזון של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל הציבה המנכ"לית, מרב ששון אמויאל את למידת הצוותים בראש סדר העדיפויות.

"אנחנו נהנים מהמעטפת שמנט-אור מספקים לנו. אני זוכה לליווי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ע"י מנטורית מהשורה הראשונה, חברה בקבוצת עמיתים של מנכ"לים מהצפון, וכעת גם צוות ההנהלה זוכה להכשרה ולמידה. לראשונה כל מנהלי המחלקות במכללה משתתפים ב"חממה לבניית תכנית עבודה", לגיבוש ובניית תכנית עבודה מקצועית ויסודית, " אומרת המנכ"לית.

 

.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות