fbpx
Nazareth, IL
32°
Sunny
16h17h18h19h20h
32°C
30°C
29°C
28°C
26°C

גדי וליאורה שר מנוף הגליל עשו את לונדון

בילו בבירה האנגלית, לא ויתרו על כדורגל ולא פסחו על אך מסעדה נחשבת. ערוץ החיים הטובים של משפחת שר
עשו חיים בלונדון. גדי וליאורה שר (צילום באדיבות המצולמים)

*מורה הנהיגה גדי שר מנוף הגליל ואשתו ליאורה, מזכירה ראשית בבית המשפט, חרשו את לונדון בטיול מהמם. וכמו שאתם מכירים את גדי, הוא לא ויתר על משחק בפרמייר ליג. היה מדהים.

*גם בשישי האחרון הגיעו מאות אנשים ליהנות בשוק האיכרים 'ע"ז-איז מרקט', בכפר הנופש עין זיוון ונהנו לצלילי מוזיקה מפירות העונה, ירקות טריים, חלות, מאפים, דבש טבעי, אוכל דרוזי מבושל, פרחים, יין מיקב בהט, בירה בזלת, גבינות, עבודות יד של אמנים מקומיים, כלי קרמיקה, מוצרי קוסמטיקה, תכשיטים ועוד. השוק מתקיים בימי שישי פעם בשבועיים.

*בני ובנות נוער מקסימים וציונים הגיעו לביקור בישראל על ידי "מסע יהודי". כחלק מהביקור ערכו טיול ברמת הגולן בסיומו טעמו מהיינות המשובחים של יקב בהט הכשר, בעין זיוון וברכו בעברית. לחיים!

מבקרים ביקב ומרימים לחיים (צילום תקשורות)
מבקרים ביקב ומרימים לחיים (צילום תקשורות)

*מזל טוב לפיקו אופינקרו, מוותיקי נוף הגליל, שחוגג יום הולדת עם החברים והשמחה רבה. רק בשמחות.

*מר כדורסל בנוף הגליל, וילי פוגל, יחד עם עוד ארבעה חברים קרובים, חרשו את הונגריה בשבוע שעבר. למדור דווח על מחסור ב… בירה לאחר עזיבתם את הונגריה. היה מוי כיף.

*ליטל פרי מעפולה, שסיימה לימודים בהצטיינות באקדמית עמק יזרעאל, במסלול הדו חוגי בתואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה, ואף זכתה במלגת המר היוקרתית ללימודי תואר שני, הגיעה עם החבר עידן אליהו לקבל את התואר הנכסף בטקס הענקת התארים.

ליטל ועידן בטקס (צילום מעכלמ קופר)
ליטל ועידן בטקס (צילום מיכל קופר)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות