fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על הפרק: הפועל נוף הגליל נגד… נבחרת חברי הכנסת

רונן פלוט מאשר ואומר: "אני בודק אפשרות לארגן כזה משחק, גם אם יהיה צורך לקבל את אישור משרד הבריאות". ראש העיר הדגיש כי "כלום עדיין לא סגור, אבל אני מאמין שאפשר לארגן משחק כזה"
יו"ר הכנסת מפגין כישורים היום בגרין (צילום ישראל פרץ)

יושב ראש הכנסת, יריב לוין, ביקר היום בנוף הגליל. ראש העיר, רונן פלוט, שנוהג לקחת כל אורח שמגיע לעיר להתרשם מהבונבוניירה שלו- אצטדיון הכדורגל המשופץ והמשודרג, לקח את האורח להתרשם.

לוין קיבל חולצת משחק של המועדון עם המספר 100 על הגב וניסה את כוחו בכדורגל מול שחקני הקבוצה, מה שהביא את המנכ"ל, גיל ברעם, לומר לו ש"פספסת קריירה של כדורגלן".

ואילו ראש העיר פלוט כבר חשב כמה מהלכים קדימה. על הפרק: ארגון משחק בין הפועל נוף הגליל ל… נבחרת חברי כנסת. המשחק הפיקנטי אמור להתקיים בגרין, ככל הנראה לא על כל המגרש בגלל הכושר הלקוי של החכ"ים, ייתכן וייערך רק על חצי מגרש או בין הרחבות, הקונספט לא ברור כרגע.

ראש העיר רונן פלוט בגרין (צילום עצמי)
ראש העיר רונן פלוט בגרין (צילום עצמי)

פלוט מאשר: "אני בודק"

פלוט מאשר ואומר: "אני בודק אפשרות לארגן כזה משחק, גם אם יהיה צורך לקבל את אישור משרד הבריאות".

ראש העיר הדגיש כי "כלום עדיין לא סגור, אבל אני מאמין שאפשר לארגן משחק כזה". פלוט הוסיף ואמר כי כבר ביום ראשון יתחיל לבדוק את האופציה בכנסת.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות