fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ים כהן ישחק בעונה הבאה רק בליגת העל, הגיע הזמן שיתקדם"

כהן, מכוון לליגת העל. הצעות רשמיות עדיין לא התקבלו, אולם בסביבתו אומרים: "ים ישחק בעונה הבאה רק בליגת העל, הגיע הזמן שיתקדם".
ים כהן (7) גבוה מעל כולם (צילום מאור בכר)
ים כהן (7) גבוה מעל כולם (צילום מאור בכר)

הכדורגלן הצעיר והמוכשר, ים כהן, מכוון לליגת העל. הצעות רשמיות עדיין לא התקבלו, אולם בסביבתו אומרים: "ים ישחק בעונה הבאה רק בליגת העל, הגיע הזמן שיתקדם".

כהן, לשעבר קפטן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, הגיע לנוף הגליל בחלון העברות של העונה שעברה, לאחר שלא קיבל צ'אנסים בקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה.

הוא הגיע לנוף הגליל שהייתה במומנטום אדיר ונחת על המשבצת של אוהד רבינוביץ, שעד אז היה בכושר מצוין ונתן עונה טובה. את הסוף אתם מכירים, נוף הגליל שהובילה בפער מבטיח (10 נקודות) הפסידה את כרטיס העלייה לליגת העל.

51 משחקים בלאומית

בשנה וחצי בהן הוא בהפועל נוף הגליל שיחק כהן, בנו של מנכ"ל וקפטן העבר של המועדון, יניב כהן ואחיינו של המנהל המקצועי, רועי כהן,51 משחקי ליגה, בהם כבש 8 שערים.

בסביבתו של ים כהן, שחקן נבחרת הנוער של ישראל לשעבר, אומרים עם ניסיון של 51 משחקים בליגה הלאומית, יש לו מה לתרום בליגת העל.

מספר קבוצות הביעו התעניינות לראות אותו באימונים, אחת ההערכות הן שמכבי נתניה היא הקבוצה שתקלוט אותו בסופו של דבר.

מהפועל נוף הגליל נמסר: "ים כהן ביקש לעזוב בתום העונה ואנחנו מכבדים את בקשתו. אסור לשכוח שבסופו של דבר מכבי חיפה והשחקן עצמו יקבעו היכן ישחק".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות