fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חזרה לנצח: הפועל נוף הגליל גברה 0-1 על הפועל רמת גן

אחרי רצף של מספר משחקים ללא ניצחון ואחרי שאיבדה את המקום הראשון, הפועל נוף הגליל השיגה שלוש נקודות חשובות והגדילה את הפער מהמקום ה-3
מהמשחק (צילום: יצחק סולמון)
מהמשחק (צילום: יצחק סולמון)

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ואחרי שאיבדה את המקום הראשון, הפועל נוף הגליל חזרה לחייך אחרי שרשמה ניצחון קטן אבל חשוב, 0-1 על הפועל רמת גן.

העייפות ותנאי מזג האוויר השפיעו משמעותית על שתי הקבוצות, אבל עודד צ'וקול שעלה מהספסל בדקה ה-72, כבש את השער היחיד במשחק ואת שער השדה הראשון של קבוצתו מאז החזרה מפגרת הקורונה, שבע דקות לאחר מכן, במהלך אישי נהדר. בעקבות הניצחון, נוף הגליל שומרת על מיקומה בפסגת הטבלה ומגדילה את הפער לארבע נקודות מהמקום השלישי.

מהסגל של נוף הגליל נעדר הבלם דיוויד אקווה שריצה עונש הרחקה לאחר שספג כרטיס אדום במשחק הקודם, מי שתפס את מקומו וחזר להרכב אחרי כחודש של היעדרות הוא ליעד אלמליח. נוף הגליל עלתה בהרכב הבא: שגיא מלול, מתן פלג, ג'ניה ברקמן, ליעד אלמליח, פרדו פטראצי, אלי בלילתי, מחמוד ג'אבר, רועי שוקרני, איתן וולבלום, והיב חביבאללה ודובב גבאי.

גיא דיין אמר בתום המשחק:  "משחק קשה מול קבוצה ביתית טובה, חבל שלא הצלחנו להבקיע יותר שערים ויותר מוקדם".

בנוסף לכך, מי שמקפיד להגיע לכל משחק, הוא סגן ראש העיר סמיון ברון שמאז מונה לתפקיד לא מפספס שום משחק.

 

לחדשות ספורט נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות