fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

 הרכב חסר במשחק הערב להפועל נוף הגליל נגד הפועל ירושלים

"לא משנה מי יעמוד לרשותנו, חייבים לעלות ולעשות את העבודה על הדשא", אומר המאמן ירון הוכנבוים, שרוצה לחזור למסלול לאחר המעידה ברמת השרון
אחי נצרת המאמן ירון. הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)
לחזור למסלול. הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)

עודד צקול, הכדורגלן הצעיר והמבטיח של הפועל נוף הגליל, יהיה כשיר על פי תקנון התאחדות לכדורגל, לשחק הערב, במשחק הבית נגד הפועל ירושלים באצטדיון גרין (שעה 19:30) יחד עם חברו המגן תום סקלובין.

המשחק יתקיים במסגרת המחזור החמישי בליגה הלאומית ונוף הגליל תבקש לחזור למסלול הניצחונות לאחר המעידה במשחק הקודם ברמת השרון. לקבוצה של ירון הוכנבוים מצפה משימה לא פשוטה בדמות הפועל ירושלים מהמקום השלישי בטבלה.

אלא שלא בטוח שצקול יוכל לשחק, שכן הוא סוחב פציעה לאחר שנפצע באימון הקבוצה לפני שבועיים. "מבאס שלא בטוח שאוכל להתלבש, אבל פציעות הן חלק מהכדורגל. אני מאוכזב, אבל מסתכל קדימה", הוא אומר.

כזכור, צקול, תושב מגדל העמק וסקלובין הועברו למכבי חיפה בעונה שעברה, במסגרת הסכם הסיוע שקיבלה נוף הגליל מהמועדון הירוק, שכלל בין היתר את מימון מלוא שכרו של המאמן איתי מרדכי.

פלג ובלילתי בספק, אלמליח חוזר

ספק גם לגבי שיתופו במשחק של הברזילאי פדרו שסוחב כבר מספר שבועות פציעה טורדנית. אגב, בנוף הגליל טענו כי הפציעה של פדרו "היא בראש שלו בלבד".

מי שעוד נמצאים בסימן שאלה גדול למשחק הם צמק המגינים מתן פלג (ימין) ואלי בלילתי (שמאל).

הבלם ליעד אלמליח שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים, חזר לאימונים רגילים וצפוי לפתוח בהרכב.

"לא משנה מי יעמוד לרשותנו, חייבים לעלות ולעשות את העבודה על הדשא", סיכם המאמן ירון הוכנבוים.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות