fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפתיחה החלומית של הארון שפסו; משחק בכורה, שער בכורה

להופעת בכורה כל כך חלומית לא יכול היה השחקן הצעיר, הארון שפסו, שעזב את נוף הגליל, לצפות במשחקו הראשון במדי הפועל איכסל
שפסו שני משמאל חוגג עם חבריו (צילום חגאג רחאל)
שפסו שני משמאל חוגג עם חבריו (צילום חגאג רחאל)

להופעת בכורה חלומית כל כך לא יכול היה הכדורגלן הצעיר הארון שפסו לייחל. ברגע האחרון של חלון העברות עבר מהפועל נוף הגליל, בשורותיה גדל והיה שותף לעליית קבוצת הנוער של המועדון לליגת העל ועבר לעולה החדשה הפועל איכסל, במטרה לקבל דקות משחק ולצבור ניסיון.

הוא לא חלם שזה יקרה כל כך מהר. היה זה משחקו הראשון במדי איכסל בשישי האחרון, הוא פתח את המשחק על הספסל, קבוצתו נקלעה לפיגור מוקדם במשחק נגד הפועל רעננה ואז הוא נקרא לדגל. המאמן אלירן חודדה הגיב לנעשה במגרש והבין שבפיגור 0-3 הוא חייב ללכת על כל הקופה.

בדקה ה- 34 העלה חודדה את שפסו למגרש, וכעבור 25 דקות כבש את שערו הראשון במדי איכסל ובבוגרים בכלל, שער שפתח את הדלת לשניים נוספים וקבוצתו זכתה בנקודה יקרה עם תיקו 3-3.

"איכסל קיבלו אותי באהבה. זה  מועדון חם מאמינים בשחקנים צעירים", מספר שפסו, בן 21, חייל משוחרר (3 חודשים) תושב כפר כמא ובן העדה הצ'רקסית.

העיקר לקבל דקות משחק

"היה לי חשוב העונה לקבל כמה שיותר דקות משחק לכן עזבתי", הוא מסביר את החלטתו לעזוב, "בנוף הגליל הייתי משחק פחות העונה. מאחל להם המון הצלחה".

-דיברת עם המאמן חודדה לפני שחתמת?

"התאמנתי איתם לפני שחתמתי, הבנתי ממנו שהוא רוצה אותי בקבוצה, שמח שזה הסתדר והצטרפתי אליו. אני לומד ממנו המון וחושב שהוא מאמן מצוין".

-כועס שנוף הגליל וויתרו עליך כל כך בקלות?

"לא כועס עליהם בכלל. עזבתי בהרגשה טובה של שני הצדדים. אני רציתי לעזוב ולא עמדו בדרכי היה חשוב להם גם שאני אצליח".

-יש רצון לעשות עונה טובה ולחזור לנוף הגליל מהדלת הראשית?

"לא, כנראה שזה לא יקרה. עברתי לאיכסל בהעברה חופשית ולמעשה אהיה שחקן חופשי בסיום העונה".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות