fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: והם סמכו על זרקו קוראץ שישאיר אותם בליגה…

זרקו קורץ (צילום חגאג רחאל)
לא כבש. זרקו קורץ (צילום חגאג רחאל)

אנשי מקצוע מתחו ביקורת על החלוץ זרקו קוראץ וטענו כי הוא מתקשה להתאושש מפגרת קורונה ארוכה בלי כדורגל. "הוא יכול לתת הברקה פה ושם, אבל אי אפשר לצפות מבן אדם מעל גיל 30 שלא שיחק כדורגל כמעט חודשיים להיכנס מהר לעניינים", אמרו.

קוראץ, שהשבוע חגג את יום הולדתו ה- 33,  כבש 3 שערים מאז הגיע בחלון העברות בינואר, אבל במאני טיים הוא התקשה לתפקד, לדעת אנשי מקצוע בשל גילו המבוגר יחסית.

מדובר בחלוץ שהובא על ידי המאמן שלומי דורה, שאימן אותו בעבר בהפועל חיפה, דורה היה משוכנע שקורץ הוא האיש הנכון במקום הנכון ויעזור לקבוצה שלו להישאר בליגה. המאזן של קורץ, שהגיע בקול תרועה רמה בחלון העברות בחודש ינואר: 3 שערים ב- 11 משחקי ליגה, כולם לפני פגרת הקורונה.

שער אחרון בפברואר

שער הליגה אחרון של קורץ היה בסוף חודש פברואר, מה שאומר שהחלוץ המונטנגרי, שהתחבב על כולם בעפולה, לא כבש שער ליגה כבר ארבעה וחצי חודשים.

אתמול שוב לא הצליח קורץ לכבוש והפועל עפולה נחלה הפסד בית משפיל ליריבתה לתחתית, בני לוד, שניצחה 1-2 והשקיה את הקבוצה של שלומי דורה עמוק עמוד במקום האחרון, עם סיכוי קלוש להישאר בליגה.

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות