fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלוץ עידן גולן על סף כניסה לפלייאוף בליגה השנייה ברומניה

לקבוצתו קלוז נותר משחק אחד בלבד לסיום הליגה הסדירה* "ההחלטה לצאת לרומניה היא הטובה ביותר שעשיתי עד היום בקריירה שלי", אומר גולן
טוב לו ברומניה. עידן גולן במדי קלוז' צילום cristea silviu
טוב לו ברומניה. עידן גולן במדי קלוז 'צילום cristea silviu

החלוץ עידן גולן, המשחק העונה בקבוצת אוניברסיטט קלוז' מהליגה השנייה, תושב רמת ישי ובעונה שעברה בהפועל נוף הגליל, נמצא עם קבוצתו על סף כניסה לפלייאוף העליון, בליגה השנייה ברומניה, שם ישחקו 6 קבוצות על כרטיס העלייה לליגה הראשונה. כרגע הקבוצה מדורגת במקום השלישי בטבלה.

השבוע עשתה הקבוצה צעד גדול קדימה, כאשר גברה 0-1 על מוליכת הטבלה קראיובה ובשבוע הבא תשחק מול פטרולול פלויישט, בשורותיה כיכב בעבר טוטו תמוז בליגה הבכירה. היום משחק בשורות פלויישט, עיר שמתבססת על תעשיית הגז חצי שעה מבוקרשט, הישראלי ניר לקס.

לקבוצה נותר משחק אחד בלבד עד לסיום העונה, בעוד שליריבותיה נותרו 2-3 משחקים, מה שמסבך את המצב בצמרת. 6 קבוצות עולות לפלייאוף. במאזן של הקבוצה העונה נרשם גם הפסד טכני.

-עידן למה הפסד טכני?

"בתקנון פה הוחלט שאם קבוצה לא מופיעה למשחק בגלל קורונה, דוחים את המשחק, אבל אם בתאריך החדש לקבוצה השנייה יש קורונה נרשם לך הפסד טכני. זה חוק נוראי ולא ספורטיבי בעליל, אבל ככה החליטו ואין מה לעשות".

עם ההפסד הטכני מכוונים בקלוז גבוה ומאמינים כי יגיעו לפלייאוף וגם יעלו בסופו של דבר לליגה הבכירה. גולן זוכה להערכה רבה בקלוז וכבש 7 שערים פלוס 6 בישולים בכל המסגרות.

"ההחלטה לצאת לרומניה היא הטובה ביותר שעשיתי עד היום בקריירה שלי", אומר גולן, בנו של המאמן דני גולן ובוגר מחלקת הנוער של הפועל חיפה, "אני רואה כאן את ההתקדמות שלי, הרבה יותר מהר מבארץ".

-בחלון העברות בינואר לא קיבלת הצעות לחזור לארץ, כמו איתן וולבלום למשל?

"האמת היא שלא. אני כאן מרוכז מאוד במטרה של הקבוצה, שכרגע היא להיכנס לפלייאוף ובסוף לעלות לליגה הראשונה".

בקרוב החתונה. גולן והארוסה קסם (צילום באדיבות עידן גולן)
בקרוב החתונה. גולן והארוסה קסם (צילום באדיבות עידן גולן)

געגועים לארוסה בארץ

עידן גולן מתמודד ברומניה לא רק עם הכדורגל, אלא בעיקר עם הגעגועים למשפחתו בארץ, שבגלל הקורונה לא יכולה לבוא לבקר ובעיקר עם הגעגועים לארוסתו קסם.

"חבל שהיא לא יכולה לבוא לכאן להיות איתי", הוא אומר. אגב, לשניים יש כבר תאריך לחתונה: 17 ביוני. עידן גולן מקווה להגיע לחתונה עם כרטיס העלייה לליגה הבכירה. "זו תהיה שמחה כפולה ומכופלת".

לחדשות ספורט נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות