fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבוררות של נוף הגליל נגד אוהד רבינוביץ החלה ב… זום

במהלך ישיבת הזום, הבהיר הבורר לרבינוביץ כי "אם לא תוכל לחזור לשחק בנוף הגליל זה יעלה לך כסף". רבינוביץ עצמו הגיב: "לא רוצה שהם יקבעו לי את עתידי"
אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)
לא רוצה לחזור. אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)

ישיבת הבוררות הראשונה בתביעה שהגישה הפועל נוף הגליל נגד שחקנה בעבר, אוהד רבינוביץ, בן ה-24 וכן נגד קבוצתו, מ. ס. אשדוד מליגת העל, התקיימה לאחרונה ב… זום.

את התיק מנהל עו"ד עמיאל תגר מירושלים. תוך שלושה חודשים תתקבל החלטה בתיק. ישיבת הבוררות הבאה נקבע לחודש אוגוסט, הפעם שני הצדדים כבר יתייצבו פיזית.

במהלך ישיבת הזום, הבהיר הבורר לרבינוביץ כי "אם לא תוכל לחזור לשחק בנוף הגליל זה יעלה לך כסף". רבינוביץ עצמו הגיב: "לא רוצה שהם יקבעו לי את עתידי".

הקו של אשדוד בבוררות: "לא הייתה לנו ברירה, השחקן התעקש לעזוב ואף קיבל את ברכת הדרך מגורמים בנוף הגליל".

מנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם, אמר בישיבת הזום: "יש הסכם מפורש וחתום שאם אוהד לא באשדוד ולא בליגת העל הוא חייב להיות אצלנו ואנחנו מצפים שיכבדו את ההסכם".

לא הצליח לתקוע יתד באשדוד

על הטענה שהשחקן קיבל את ברכת הדרך לחתום ברמת גן, אומר ברעם: "יכול להיות שקיבל, לא יודע, לא בטוח, דבר אחד בטוח: זה לא היה  ממני. אני בכלל לא הייתי בארץ כשעבר לרמת גן ובטח לא נתתי לו אישור לחתום שם. אשדוד וגם השחקן ידעו את הקו שלי, את הדעה שלי וחבל שהגענו לבוררות".

כזכור, אוהד רבינוביץ, מהכישרונות הגדולים שצמחו בשנים האחרונות בהפועל נוף הגליל, נמכר לפני 3 שנים למ. ס. אשדוד מליגת העל, אולם לא ממש הצליח לתקוע יתד בשורותיה ובכל שנה הוא מושאל.

בינואר האחרון, אחרי שלא קיבל שום צ'אנס באשדוד ולא קיבל אפילו דקת משחק אחת בליגת העל (מלבד שני משחקים בגביע הטוטו נגד רעננה ובני יהודה, משחק בו כבש שער), החליט רבינוביץ לעזוב ולמרות שעל פי החוזה שלו היה חייב לחזור לנוף הגליל, החליט לחתום בהפועל רמת גן לשנה וחצי. בשני האחרון ניצח עם קבוצתו את הפועל עפולה.

בהפועל רמת גן כבש כבר השחקן 3 שערים ב-8 משחקים. אגב, את הופעת הבכורה שלו עשה נגד… הפועל נוף הגליל ואף כבש במשחק שהסתיים בתיקו 1-1.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות