fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האבא של השחקנים

שרון סויסה הביא איתו שינוי מרענן מאז הגיע להפועל נוף הגליל לפני 4 שנים * גיא דיין: "שרון נכנס לי ללב, הוא אח אמיתי ואני אוהב אותו אהבת נפש" * גם שחקנים ששיחקו בעבר ועזבו בקשר חם איתו
אוהבים אותו. שרון סויסה (צילום עצמי)
אוהבים אותו. שרון סויסה (צילום עצמי)

מנהל קבוצת הכדורגל הפועל נוף הגליל, שרון סויסה, הביא איתו שינוי מרענן למועדון מאז נכנס לתפקידו לפני 4 עונות. בשנים שקדמו לכניסתו לתפקיד היה תפקיד המנהל לא ברור ולמעשה לשחקנים לא הייתה כתובת אמיתית, שטיפלה בבעיות שלהם.

אחד השחקנים התבטא לאחרונה ואמר: "שרון הוא האבא והאימא שלנו", משפט המבטא יותר מכל את יחס השחקנים כלפיו.

סויסה, בן 42, נשוי לעינב ואב לשלושה ילדים, נשוי לעינב ואב לשלושה ילדים: נועם (16.5), עומר (13.5) ובן הזקונים שוהם (9.5) העושה את צעדיו הראשונים במחלקת הנוער של המועדון.

סויסה עבר טרגדיה אישית כשאיבד את אימו ז'קלין ואת אחיו אילן תוך מספר חודשים. "העבודה במועדון סביב השעון מסיטה הממנו את המחשבות ולו למספר שעות ביום", אומר גורם במועדון.

אוהב אותו אהבת נפש. סויסה עם גיא דיין (צילום חכאכ רחאל
אוהב אותו אהבת נפש. סויסה עם גיא דיין (צילום חגאג רחאל)

ביתו הפך לביתם

קחו למשל את הסיפור הבא: בשישי האחרון התעוררה בעיה סביב המאמן ירון הוכנבוים והשחקנים גיא דיין וליעד אלמליח, כשהיה ברור שלא יספיקו להגיע לביתם לפני כניסת השבת. סויסה לא חשב פעמיים ומיד הזמין אותם לעשות את השבת אצלו בבית. "היה אירוח מושלם ותודה למשפחת סויסה", אומר המאמן ירון הוכנבוים.

המחזה של גיא דיין שרץ אחרי כל שער שהוא כובש לחגוג עם שרון סויסה כבר הפך לשגרתי בהפועל נוף הגליל. זה קרה גם במשחק הלפני אחרון, בדרבי מול מכבי אחי נצרת. דיין כבש שער מדהים, רץ לחגוג עם מנהל הקבוצה ואמר: "שרון נכנס לי ללב, הוא אח אמיתי ואני אוהב אותו אהבת נפש. הוא הבן אדם הכי חשוב לי בקבוצה ואני פשוט מת עליו".

שרון סויסה מקפיד לשמור על קשר גם עם שחקנים ששיחקו במועדון בשנים האחרונות. אחד מהם הוא שחקן בית"ר ירושלים שי קונסטנטין, שבכל פעם שהוא באזור, הוא מקפיד לבקר את סויסה ומשפחתו.

עם היורש/ כדורגלן העתיד שוהם (צילום עצמי)
עם היורש/ כדורגלן העתיד שוהם (צילום עצמי)

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות