fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גביע המדינה: הפועל עפולה תתארח אצל מכבי חיפה

הפועל עפולה הוגרלה למשחק חוץ מול מכבי חיפה במסגרת רבע גמר גביע המדינה בכדורגל. המשחק ייערך לקראת סוף חודש אפריל.
רומן זולו (צילום חגאג רחאל)
רומן זולו (צילום חגאג רחאל)

הגרלת רבע גמר גביע המדינה שנערכה היום (חמישי) במשרד ההתאחדות לכדורגל זימנה להפועל עפולה מפגש קשה ומסקרן מול מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. המשחק בין השתיים ייערך לקראת סוף חודש אפריל.

כזכור, עפולה הביסה 0-3 אתמול (רביעי) את הפועל כפר סבא במסגרת שמינית גביע המדינה. החניכים של רומן זולו היו עדיפים לאורך רוב המשחק אך שוער הפועל כפר סבא, מתן זלמנוביץ', הציל את קבוצתו. בדקה ה-83, המארחת מהשרון נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של אביב סולומון.

המשחק הלך להארכה, ושם עפולה ניצלה את היתרון המספרי כשבדקה ה-104, עמית מור בישל נהדר לגיא דהן, שהמשיך למשקוף ופנימה וכבש את שער היתרון. חמש דקות לאחר מכן, נתנאל גולדמן הכפיל את התוצאה והבטיח לקבוצתו את הכרטיס לשלב הבא אחרי שהוא ניצל בלבול בהגנת כפר סבא והכניע את זלמנוביץ’ באחד על אחד. בדקה ה-119, עמית מור הפעם בעמדת הכובש, קיבל כדור עומק מגולדמן, ובעט מתוך הרחבה פנימה.

רומן זולו, מאמן הקבוצה התייחס לתוצאות ההגרלה: ״הגביע זה חוויה גדולה, הראנו שאנחנו קבוצה חזקה ויכולים להתמודד מול כל קבוצה בכבוד. אנחנו לקראת הישורת האחרונה בליגה וזה מה שעומד לנגד עינינו, מכבי חיפה זה מועדון ענק בכדורגל הישראלי עם מאמן מצוין וסגל שחקנים נהדר, שנגיע לקראת המשחק, נלמד את היריבה ונהיה הכי מוכנים, זאת היריבה הכי קשה שיכולנו לקבל ביחד עם מכבי ת״א".

אלון בוזורגי ייעדר כשלושה שבועות, נתנאל גולדמן ייעדר כשבועיים 

בנוסף לכך, רשימת הפצועים של הפועל עפולה התארכה לאחר שאלון בוזורגי, שנפצע במהלך המשחק אמש (ד') והוחלף עם תחילת המחצית השנייה, אובחן כסובל מקרע בשרירי האחורי והוא צפוי להעדר כשלושה שבועות. קפטן הקבוצה, נתנאל גולדמן ייעדר כשבועיים לאחר שאובחן כסובל ממתיחה ברצועה הצידית של הברך. הקשר, ערן אזרד צפוי לעבור ביום ראשון צילום אולטרסאונד ואז תתבהר חומרת הפציעה.

במקביל, הבלם, אסף אריאלי אמור לשוב לסגל במשחק מול נס ציונה בשני הקרוב לאחר היעדרות של חודש וחצי בעקבות פציעה. הקשר, אנטוניני צ׳ולינה ישוב גם הוא לסגל לאחר היעדרות בת כשבועיים.

לחדשות ספורט נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות