fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן תורג'מן דחה הצעה מהפועל חדרה, "נוף הגליל עבורי היא לא עוד קבוצה"

"זכיתי בהרבה תארים עם קבוצות אחרות, אבל אין ספק שלהביא תואר עם נוף הגליל זה הדבר הכי מרגש שעשיתי בקריירה שלי", אמר תורג'מן, שחזר הביתה לאחר 7 שנים ברמות הכי גבוהות
בן תורג'מן. צילום: עצמי
בן תורג'מן. צילום: עצמי

מגן הפועל נוף הגליל, בן תורג'מן, שערך הופעת בכורה במדי בגמר גביע הטוטו, דחה לפני המשחק הצעה מהפועל חדרה בליגת העל. "לא רלוונטי, יש לי חוזה בנוף הגליל ואני מתכוון לכבד אותו", הבהיר המגן, שחזר להתגורר באזור וקבע את ביתו עם זוגתו ברובע בעפולה.

"זכיתי בהרבה תארים עם קבוצות אחרות, אבל אין ספק שלהביא תואר עם נוף הגליל זה הדבר הכי מרגש שעשיתי בקריירה שלי", אמר תורג'מן, שחזר הביתה לאחר 7 שנים ברמות הכי גבוהות של הכדורגל הישראלי.

תורג'מן, שכבר זכה באליפות ובגביע המדינה במדי הפועל באר שבע, אומר: "בדיוק בשביל זה הגעתי אנחנו מכוונים הכי גבוה שיש. ירון והצוות הכינו אותנו בצורה הכי טובה שיש, באנו במטרה ברורה לחזור עם הגביע ואני שמח שעשינו את זה. אין יותר מאושר ממני".

יש לציין כי תורגמן כמעט ולא התאמן בטרום העונה בשל פציעה וכשהחלים ממנה… לא עבר בקרה תקציבית, כך שהמשחק באצטדיון המושבה היה משחקו הראשון העונה.

"אין דבר יותר מרגש מאשר לחזור לשחק בבית"

תורג'מן שגילה יכולת בינונית במשחק, לעומת היכולת המצוינת של המגן הימני, מתן פלג, שהשתלט על האגף, חרש אותו והגביה כדורים מדויקים לרחבה, אמר: "קצת סבלנות והכל יהיה בסדר. לאוטו בן 30 לוקח זמן להתחמם לעומת אוטו בן 25".

-בן, לא קסם לך לחזור לליגת העל?

"לא רלוונטי ולא אקטואלי. חתמתי בהפועל נוף הגליל וכל כולי נתון להצלחת הקבוצה. אני חושב שהצוות המקצועי בנה כאן סגל טוב שידבר בליגה. נוף הגליל עבורי היא לא עוד קבוצה, עבורי היא בית ואין דבר יותר מרגש מאשר לחזור לשחק בבית".

-מחר הליגה נפתחת, אתם משחקים בבית

"בית"ר תל אביב היא יריב ראוי וקשה, אני מקווה שנציג את היכולת של גביע הטוטו, שנמשיך באותו המגמה יהיה בסדר".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות