fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוצאים לדרך: נקבעה המזוזה ב'איילה' ריזורט בטבע' בקיבוץ איילת השחר

בתמונה מימים לשמאל: שמעון סיבוני, יעקב כהן, משה מרציאנו, שלמה מרציאנו והרב חיים דויד קובלסקי. צילום: דוד כהן.

במעמד הרב המכובד חיים דויד קובלסקי, היזמים ואנשי העסקים משה מרציאנו, יעקב כהן מנכ"ל חברת 'תור פלוס', שמעון סיבוני מנכ"ל איסתא נכסים, אנשי קיבוץ אילת השחר, ראשי מועצות בגליל ומכובדים רבים, נערך טקס קביעת המזוזה בפתח ריזורט הפאר החדש בגליל העליון: 'איילה' ריזורט בטבע, בקיבוץ איילת השחר.

ערב מרגש במיוחד התקיים השבוע (ט"ו תמוז, יום ג' 4.7) לרגל קביעת המזוזה ב'איילה' ריזורט בקיבוץ איילת השחר בגליל העליון. במעמד מאות אורחים, ביניהם משפחות הבעלים, חברים, עמיתים, אנשי מקצוע וספקים רבים שהיו שותפים לבניית הריזורט. דברי ברכה ותודה נשמעו מפי שלושת השותפים שתיארו בהתרגשות את תהליך הבנייה המאתגר מראשיתו ועד ערב זה. הרב קובלסקי נשא דברי תורה וברכה וציין כי בית המלון הפרטי של כל אדם היא נפשו וכמה חשובה שמחת החיים לנשמה ולנפש.. את המזוזה קבע בגאון עם כבוד הרב קובלסקי ביחד עם אביו של משה מרציאנו, שלמה מרציאנו. בסיום הטקס זכו האורחים להנות מארוחת ערב חגיגית מעשה ידיו של שף אבי כהן וצוות מסעדת 'נגה'. את הטקס הנחה איש הרדיו, מושיקו שטרן, הזמר דויד ד'אור והאמן 'אבו טבלה' הנעימו את זמנם של באי הטקס במופעי שירה.

לאחר תקופה ארוכה של הכנות ולאחר השקעה עצומה, ייפתח בקרוב להרצה הריזורט שנבנה על שטחו של 'מלון איילת השחר' המיתולוגי שפעל עוד לפני קום המדינה. בריזורט החדש 147 חדרים, אולמות כנסים, מבנה מרכזי מרהיב, מסעדת שף חלבית – איטלקית ובקרוב תסתיים בניית מתחם הספא ובריכת השחייה.   

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות