fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הג'וב החדש של יקי

חבר מועצת העיר מגדל העמק, יקי בן חיים מונה למנכ"ל חברת התקשורת עמית נט טלקום * "קיבלתי לידי חברה מעולה שמספקת אינטרנט מאובטח וברמת גלישה ושירות גבוהים במיוחד" * "נספק אינטרנט איכותי ובמחיר נמוך כדי להנגיש את המוצר ולהתאימו לכל כיס" * ואי אפשר בלי פוליטיקה...
יקי בן חיים נואם במפגש (צילום אלעד מלכה)
יקי בן חיים (צילום אלעד מלכה)

חבר מועצת העיר ויושב ראש אופוזיציה במגדל העמק, יקי בן חיים, מונה לאחרונה למנכ"ל ספקית האינטרנט עמית נט.

ספקית האינטרנט עמית נט הממוקמת בחיפה, קיימת מזה כ -6 שנים ומספקת שירותי אינטרנט ברמה גבוהה במיוחד על תשתיות בזק ובקרוב גם על תשתית חברת הוט.

לחברה למעלה מ -10,000 לקוחות פרטיים שנהנים מרוחב פס גבוה ומאיכות גלישה איכותית וזאת בנוסף לאלפי לקוחות עסקיים להם מספקת החברה את כל פתרונות התקשורת במקום אחד.

החברה, מתהדרת במערך שירות לקוחות ובמערך טכני ומצטיינת במתן שירות ללקוחות תוך מחירים נמוכים לצרכן.

בן חיים, שבשנים האחרונות שימש כעוזרו של אייל בצר, יו"ר המועצה האזורית עמק יזרעאל, ניהל משרד תיווך פרטי בעפולה וכן שימש בתפקיד בכיר בקופת חולים מכבי, מרחיב כמנכ"ל חדש את פעילות החברה וכבר כיום מספקת עמית נט בנוסף לשירותי האינטרנט שלה גם שירותי טלוויזיה באינטרנט, טלפון ביתי, גיבויים בענן, פתרונות הגנת סייבר למחשבים.

יקי בן חיים
יקי בן חיים (צילום עצמי)

מתרחב גם לסלולאר

בנוסף, בימים אלה מתרחבת החברה גם לתחום הסלולר ובימים אלה משיקה את עמית מובייל שהיא חברת הבת של עמית נט.

עמית מובייל תספק שירותי סלולר בשיתוף פעולה עם רמי לוי תקשורת וזאת על רשת פלאפון שמשיקה בימים אלה את הדור ה 5 ובכך תאפשר גלישה מהירה במיוחד גם ברשת הסלולרית שלה.

בתחילת ספטמבר תתפרס עמית נט בסניפי רמי לוי ותבצע מכירות בתוך סניפי רמי לוי, את חנויות המכירה בסניפי רמי לוי יאיישו אנשי מכירות מטעם עמית נט.

את הסכם שיתוף הפעולה ואת המו"מ מול רמי לוי, הוביל בהצלחה רבה בן חיים ובכך נסללה הדרך למהלך שבסופו תתפרס עמית נט בכל 40 סניפי רמי לוי בארץ. "אני מאמין גדול באיכות השרות שלנו ובטיב השרות ומאמין בתחרות בריאה, לכן אנחנו כאן", הוא אומר.

בשלב הפיילוט תתחיל החברה  בפעילות בסניפיי רמי לוי בחיפה, נשר, קריות ועכו. בתום תקופת הפיילוט תתרחב בעתיד הפעילות לכלל סניפי רמי לוי בארץ.

יקי בן חיים: "קיבלתי לידי חברה מעולה שמספקת אינטרנט מאובטח וברמת גלישה ושירות גבוהים במיוחד", אומר בן חיים,  "בימים אלה אני עוסק בשימור הדברים הטובים שקיימים ובהרחבת תחומי הפעילות של החברה ומגייס מערך מכירות שלם וזאת במקביל לסגירת עסקאות לשיתופי פעולה עם חברות התקשורת הגדולות בישראל".

בן חיים מבטיח: "אנו נספק אינטרנט איכותי ובמחיר נמוך כדי להנגיש את המוצר ולהתאימו לכל כיס. בימים אלה עוברת החברה מתיחת פנים ומשנה מיתוג ואת חזון החברה. בקרוב מאוד נשיק את המותג חדש שיתאים לתחומי הפעילות החדשים של החברה. אני שמח לקחת מותג, לשנות אותו מקצה לקצה ולהרים אותו לגבהים".

אי אפשר בלי פוליטיקה

עם כל הכבוד לעסקים, אי אפשר לדבר עם יקי בן חיים ולא לשאול אותו על פוליטיקה. בן חיים, שהפסיד בבחירות האחרונות לראש העיר הוותיק, אלי ברדה, מעודד מאוד מהישגו ומאמין באמונה שלמה כי ביום מן הימים, בתום עידן אלי ברדה, יהיה ראש העיר מגדל העמק.

-עוד 3 שנים יהיו בחירות. מה יקרה אם תנצח, תעזוב את חברת התקשורת?

"מראש הבהרתי לבעלי החברה כי אני מגיע לתקופה של 3 שנים עד בחירות לרשויות המקומיות. בכוונתי להביא את החברה לשיאים חדשים, להפוך אותה לחברת רווחית במיוחד ולחברה שמהווה שחקן משמעותי וחזק בתחום התקשורת".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות