fbpx
Nazareth, IL
30°
Sunny
19h20h21h22h23h
27°C
25°C
24°C
23°C
22°C

שרה יוזן, מזכירת המועצה הדתית במושבה יבנאל, זכתה בפרס המנהלת המצטיינת בקרב המועצות הדתיות בישראל

צילומים: אורה לוי

 

 

שרה עובדת כמזכירת המועצה הדתית מעל 36 שנים, מתוכן  כ – 10 שנים שימשה גם בתפקיד מנהלת חברה קדישא ובחלק מהזמן ניהלה את המועצה הדתית ללא יו"ר או ממונים. במשך כל השנים שרה מנהלת את המועצה ביד רמה, מעניקה שירות אדיב ומקצועי, מקבלת את הפונים בסבר  פנים יפות ומאור פנים לכל גווני האוכלוסייה במושבה.

תודעת השירות הגבוהה הפכה את שרה לסמל ודוגמא ובאה לידי ביטוי במיוחד בפעילותה בחברה קדישא, שם היא תומכת ומחזקת ברגישות ובמתן מענה למשפחות בכל שעות היממה.

בתקופה בה שימשה כמנהלת ואחראית על שירותי הדת קיבלה המועצה הדתית את פרס השר על יישום תכנית ההבראה, עמידה ביעדי התקציב ועמידה בכללי מנהל תקין. שרה הובילה גם  את שיפוץ המקווה שהפך לאחד המקוואות היפים והמושקעים בצפון . על כל אלה זכתה בפרס הצטיינות בטקס שנערך ביום חמישי האחרון בו לראשונה המשרד לשירותי דת העניק תעודת הצטיינות לעובדי המועצות הדתיות על תרומה ייחודית. הטקס נערך באולמי "חצר המלכה" בצומת כנות בהשתתפות מנכ"ל המשרד לשירותי דת הרב יהודה אבידן, מר צחי חמדני סמנכ"ל בכיר ואחראי בכירי המשרד לשירותי דת, מר שלמה תנעמי יו"ר חבר המועצות הדתיות  בישראל, ראשי מועצות דתיות ומנהלי חברות קדישא. שרה קיבלה את תעודת ההצטיינות בקטגוריה מנהלת בדרג בכיר.

שלמה תנעמי יו"ר חבר המועצות הדתיות הדגיש כי "העובדות והעובדים שזכו לקבל את ההערכה הם יחידת העילית של שירותי הדת, בהם נפגש האזרח בשעת שמחה וברגעים פחות משמחים", "עובדים אלו מעניקים את השירות הטוב גם בשעות הקטנות של הלילה".צחי חמדני מנהל אגף משאבי  אנוש במועצות הדתיות אמר בדבריו :"ישנם הרבה עובדים מצוינים בתחום שירותי הדת וזוהי בחירה של המצוינים שבמצוינים "

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות