fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השחקנית הישראלית מאיסה עבד אלהאדי נעצרה בחשד להסתה

מאיסה עבד אלהאדי, תושבת נצרת ושחקנית מוכרת מסדרות "מתים לרגע" "30 ש"ח לשעה", "בתולות" ו"נאפס", נעצרה ע"י המשטרה בעקבות מספר פוסטים שבהם עודדה את מעשי הזוועה של חמאס ב-7 באוקטובר. עופר שכטר, שכיכב לצדה ב"מתים לרגע", קרא בפוסט זועם "מתבייש בך". מהוט נמסר: "השחקנית לא תשתתף בשום הפקה של החברה בעתיד, ומצפים מכל גופי ההפקה והשידור לנהוג כמונו"
מאיסה עבד אלהאדי | צילום: Mehran Falsafi (באדיבות ויקיפדיה ישראל)

השחקנית מאיסה עבד אלהאדי (מהסדרה "מתים לרגע" של הוט), נעצרה ונחקרה אמש (שני) בעקבות הבעת תמיכה בפעולות חמאס ב-7 באוקטובר, גם נזרקה מסוכנות השחקנים שייצגה אותה פרי כפרי.

המשטרה עצרה את עבד אלהאדי, שהביעה שמחה על טבח חמאס ב-7 באוקטובר, ובין השאר העלתה לעמוד האינסטגרם שלה תמונה בה נראית הפריצה לגדר הגבול בין עזה לישראל וכתבה "Lets Go Berlin Style", כפרפרזה לנפילת חומת ברלין.

הפוסט של מאיסה עבד אלהאדי בסטורי | צילום: דוברות במשטרה

מהמשטרה נמסר: "לצד היערכות המבצעית המוגברת, פעלו שוטרי המחוז לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בכל גילוי הסתה לטרור ואלימות. הלילה 24/10/23 בעקבות מספר פוסטים שעלו ברשתות החברתיות ופניות נוספות שהתקבלו אודות שחקנית במקצועה שהיא משפיענית רשת בחברה הערבית המפרסמת פוסטים ופעילות במדיות השונות בהם הביאה דברי שבח והסתה בארגון טרור. החשודה הובאה לתחנת המשטרה שם נחקרה ונעצרה ולפני זמן קצר האריך בית המשפט השלום בנצרת את מעצרה בהתאם לבקשת המשטרה עד לתאריך 26/10/23."

בחברת HOT הודיעו הבוקר (שלישי) "החברה מגנה בתוקף את דבריה המבחילים ותמיכתה בארגון טרור של חיות אדם שטבח בנשים, גברים, קשישים וילדים חפים מפשע. הוט מודיעה כי השחקנית לא תשתתף בשום הפקה של החברה בעתיד, ומצפים מכל גופי ההפקה והשידור לנהוג כמונו. החברה הסירה את התוכן בהשתתפות השחקנית משירות ה-VOD".

הסדרה "מתים לרגע" של הוט. עבד אלהאדי בצד ימין לצד עפר שכטר ואגם רודברג | צילום: באדיבות HOT, יחסי ציבור

בנוסף, סוכנות השחקנים "כפרי פרי" שייצגה את השחקנית, הודיעה הבוקר שהיא מסיימת את ההתקשרות עמה לאלתר לאחר מספר שנים של עבודה משותפת.

החשיפה של הדברים החלה לאחר שהשחקן עפר שכטר כתב ברשתות החברתיות "מתבייש בך. תתביישי לך" והוסיף: "את גרה בנצרת, משחקת בסדרות ובסרטים שלנו, איתנו, ואז תוקעת לנו סכין בגב".

גם חבר הכנסת אביגדור ליברמן הגיב לתוכן שהעלתה עבד אלהאדי – וקרא לגירושה מהארץ. "כך יעשה למי שתומך בנאצים", כתב ליברמן, "שר הפנים חייב לשלול לגברת הזו ולדומיה את האזרחות הישראלית לאלתר ולפעול לגרושם. כל הכבוד לעופר שכטר ולכל מי שחושפים את הבוגדים האלו. אני קורא לכל מי שנמצא ברשתות החברתיות להמשיך ולדווח על אזרחים ישראלים שתומכים בנאצים. צריך להבין שהמציאות השתנתה – מה שהיה הוא לא מה שיהיה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות