fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שומרים על קהילה בטוחה גם בתקופת ה"קורונה"

"לצד המשך מגמת הירידה בנתוני הפשיעה, המשטרה מתמקדת בתופעת הפשיעה החמורה והצתת מכוניות", כך עולה מישיבת סיכום חצי שנתית של וועדת האכיפה העירונית המשותפת לעיריית מגדל העמק בראשות ראש העיר אלי ברדה ולמשטרת ישראל בראשות מפקד התחנה סנ"צ יניב סויסה
ועדת אכיפה. צילום: דוברות העירייה
ועדת אכיפה. צילום: דוברות העירייה

וועדת האכיפה העירונית של עיריית מגדל העמק בה חברים הנהלת העיר ומפקדי תחנת המשטרה והשיטור התכנסה לישיבת סיכום החציון השני של שנת 2020.

במפגש השתתפו ראש העיר אלי ברדה, מנכ"ל הרשות שלום זוזוט, מנהלת היחידה העירונית לביטחון קהילתי שירלי אלקובי, מנהל אגף הפיקוח בוריס נמירובסקי, מנהלי אגפי החינוך, הרווחה, הנוער וחזות העיר, מפקד תחנת המשטרה סנ"צ יניב סויסה, קצינת האג"מ רפ"ק הדר, מפקד השיטור העירוני פקד אופיר בר וסגנו רס"מ דרור יצחק.

מנהלת היחידה העירונית לביטחון קהילתי, שירלי אלקובי סיכמה: "שנת 2020 הייתה שנה מאתגרת במיוחד ולמרות הסגרים והקשיים שהקורונה הערימה, קיימה הרשות באמצעות המחלקות השונות בעיר פעילות איתור מגוונות ותהליכי הסברה להעלאת המודעות לסכנות בשימוש לרעה בסמים ובאלכוהול ולהעלאת תחושת הביטחון של התושבים".

בנוסף ציינה אלקובי כי מערך המצלמות העירוני ישודרג בחודש הקרוב ויתגבר את ה'מוקד רואה' על מנת לשכלל את מערך האכיפה וכהערכות לשנת 2021 תמשיך הרשות באמצעות היחידה לפתח שותפויות ומיזמים לחיזוק תחושת הביטחון של התושב.

"תחושת הביטחון של התושב הוא מרכיב חשוב באיכות החיים שלו"

צוות השיטור העירוני דיווחו שחלו עליות במספר הסיורים, פעולות האכיפה, פעולות ההסברה והפעילות הקהילתית כל זאת הודות לפעילות סביב "שעון החיים", התבצעו פעילויות בהתאם לצרכים העירוניים סביב מדיניות הטיפול בקורונה של השיטור העירוני והפיקוח העירוני וכן בעקבות הוספת פקח לצוותים בשטח.

בהמשך דיווח מפקד התחנה סנ"צ סויסה שישנה עליה של פניות תושבים למוקד 100 ומוקד 106 דבר המצביע על הבעת אמון של תושבים. תחנת מגדל העמק שמה לה לדגש לצמצם את זמן התגובה מרגע פנית התושב למוקד ועד להגעת השוטרים לטפל בתושב. בנוסף עדכן שתחנת מגדל העמק עושה מאמצים רבים גלויים וסמויים על מנת למקד מאמץ סביב תופעת ההצתות.

בסיום המפגש ברך ראש העיר אלי ברדה את העוסקים במלאכה וציין כי: "תחושת הביטחון של התושב הוא מרכיב חשוב באיכות החיים שלו ולכן השמירה על הסדר הציבורי ובטחון התושבים היא בסדר עדיפות גבוה של הרשות ומשטרת ישראל שמפעילה כוחות סמויים ואמצעים מיוחדים כדי למגר תופעות חריגות כמו פשיעה חמורה והצתות מכוניות."

סוד ההצלחה שלנו היא ביטוי של שיתוף פעולה פורה בין המערכות שמעניקות את השרות המוניציפלי והביטחון לאותו תושב", סיכם ראש העיר ברדה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות