fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש מועצת זרזיר קיים ישיבת עבודה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו

כחלק מהדיון בנושא מיגור האלימות והפשיעה בחברה הערבית נפגש רה"מ נתניהו עם ראש מועצת זרזיר וראשי רשויות נוספים מהמגזר הבדואי מהצפון ומהדרום
ראש המועצה בית זרזיר אמיר מזאריב ורה"מ נתניהו. צילום: באדיבות מועצת זרזיר
ראש המועצה בית זרזיר אמיר מזאריב ורה"מ נתניהו. צילום: באדיבות מועצת זרזיר

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים ישיבת עבודה יחד עם ראש מועצת זרזיר אמיר מזאריב ובנוכחות ראשי רשויות מהמגזר הבדואי בצפון והדרום במטרה לבחון אפשריות סיוע ועזרה למגזר הבדואי בדגש על דרכים למיגור האלימות הגואה במגזר.

ראש מועצת זרזיר פרס בפני ראש הממשלה את כלל הבעיות במגזר הכוללים את הרחבת תחומי השיפוט של זרזיר,  צווי הריסת בתים שיש למנוע אותם במידי, קליטת צעירים אקדמאיים לעבודה במשרדי הממשלה כולל חייליים משוחררים, הכשרת כל הבתים הבנויים כיום ופיקוח ביתר שאת על עבירות בנייה לא חוקית.

בנוסף לכך, ראש מועצת זרזיר ביקש את התערבות ראש הממשלה גם באימוץ החלטת ועדת הגבולות אשר לא אומצה במלואה על ידי שר הפנים אריה דרעי בעניין הרחבת איזור התעשייה הצפוני בזרזיר.

רה"מ נתניהו צפוי לבקר ביישוב זרזיר

בתום הדיון, הוחלט לגייס פרויקטור לצורך מעקב אחר יישום כל הנושאים שהעלו בישיבה. בנוסף הוחלט לקיים ישיבה גם בין השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי וראש מועצת זרזיר אמיר מזאריב, על מנת לקדם מספר נושאים הנוגעים לבית זרזיר.

כמו כן,ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח לבקר בישוב זרזיר במהלך החודש הקרוב.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות