fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט, בטקס הרמת כוסית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל: "יש במכללה רוח טובה , רוח של משפחה".

טקס הרמת כוסית לרגל השנה החדשה התקיים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל במעמד ראש העיר נוף גליל, רונן פלוט, סגנו, סמיון ברון , מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, חברי מועצת העיר דוד שינאן ומנחם גנדל, מנהלת אגף הקליטה סווטה יעקובוביץ, מנהל מרכז צעירים יבגני  קומרניצקי , משה בן עמי , מנהל לשכת התעסוקה , יו"ר העמותה, אורי קידר, חברי העמותה, שרייר ראובן, ד"ר ריטה חורי, ראשי מגמות הנדסאים,  חברי הנהלה ועובדי המכללה.

מנכ"לית המכללה, מרב , העלתה על נס את העשייה המצוינת המתרחשת במכללה, את הפרויקטים, ההשיגם, ובעיקר את ההווי הסטודנטיאלי במכללה." המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, היא מגדלור של לימודים גבוהים על ידי צוות מרצים מעולה ומסור , הפועל בכל יכולתו להצלחת הסטודנטים שלנו הנמצאים בעמדות מפתח בחברות ומפעלי תעשייה"

ראש העיר , רונן פלוט, אמר כי הוא חש באופן מוחלט את השינוי העצום המתחולל במכללה, המוסד להשכלה גבוהה המוביל בנוף הגליל, ושיתף בברכתו את מרב והצוות במכללה על תנופת הפיתוח, על התקדמות התעשייה, על מנועי הקטר המניעים את הכלכלה בעיר ובאזור כולו.

" 47 מפעלים חדשים רובם מפעלי תוכנה והייטק נפתחו בשבע השנים האחרונות , אמר פלוט והוסיף, מפעלי הייטק מובילים ברמה העולמית .

בקרוב ייפתחו מפעלים עתירי ידע כמו מפעל  KLA אשר יעסיק אלפי עובדים ומפעלי מש"א 7000 שיועתקו לנוף הגליל וייצרו עוד 2500 מקונות עבודה. זו הזדמנות מצוינת גם עבור המכללה המצוינת להיכנס למפעלים אלה, להוביל קורסים, לימודי הנדסאים, הכשרה מקצועית ועוד."

בתום ברכת ראש העיר ברך, יו"ר העמותה אורי קידר אשר עמד בדבריו בעיקר על ביצור החוסן הלאומי

הרב מנדי נחשון תוקע בשופר בחברת ראש העיר , מנכ"לית המכללה,  יו"ר העמותה.
צילום: טליה בן סבו

מנכ"לית מכללה עם מנהל לשכת התעסוקה , יו"ר העמותה וחברת העמותה.

י וחיזוק הלכידות בחברה הישראלית המשוסעת." תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה"  חתם אורי קדר את ברכתו.

בתום הטקס העניקה מנכ"לית

המצטיינים

המכללה שי אישי לעובדי המכללה שהצטיינו בשיווק המכללה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות