fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פנייה למוקד העירוני: "התינוק שלי רעב, נגמר לי חלב אם"

תושבת נוף הגליל התקשרה באמצע הלילה וביקשה את עזרת המוקד העירוני עם פנייה מאוד לא שגרתית * היא סיפרה כי התינוק שלה לא מפסיק לבכות ואין לה חלב אם להניק אותו * סוף טוב, הכל טוב
תינוקות שכל כך זקוקים לחיבוק (צילום אילוסטרציה: פיוטר פליטר)
תינוקות (צילום אילוסטרציה: פיוטר פליטר)

מוקדני העירייה נתקלו לא פעם בפניות מוזרות של תושבים, חלקן נשמעות דמיוניות לחלוטין ובכל זאת ניתן מענה רציני והתייחסות עניינית. בשבוע שעבר נתקבלה קריאה שהמוקדנים התלבטו כיצד להתייחס אליה.

תושבת העיר, אם טרייה לתינוק  בן חודש, התקשרה אחרי חצות ובבכי קורע לב סיפרה כי התינוק שלה לא מפסיק לבכות ואין לה חלב אם להניק אותו.

המוקדנים ניסו להציע לאם להשתמש בתחליף חלב, אבל היא הסבירה שהתינוק מסרב וגם היא לא ששה להשתמש בתחליף חלב אם. "התינוק שלי מקיא כל תחליף שאני מנסה לתת לו, אני זקוקה לחלב אם".

"לא עזבנו עד שמצאנו חלב אם"

מנהל המוקד העירוני, אלכס אשורוב, מתאר את התכונה שעוררה הפניה היוצאת דופן של התושבים במוקד: "כל המוקד עמד על הרגליים בניסיון למצוא חלב אם, התחלנו להרים טלפונים לכל מיני מוקדים בבתי מרקחת ובבתי חולים במחלקות תינוקות ויונקים. לא עזבנו את העניין עד שמצאנו בנק חלב אם בבית החולים האנגלי".

המוקדנים התקשרו לתושבת ועדכנו אותה על האפשרות לקבל את חלב האם בבית החולים האנגלי "בעלה נסע מיד להביא את החלב והבעיה נפתרה, התינוק קיבל את מנת האוכל ונרדם שבע".

ראש מינהל עירוני לאה ספיר ציינה כי המוקד העירוני של נוף הגליל  פועל 24 שעות ביממה. בניגוד לשאר הערים שמפעילות מוקד תקשוב ממוחשב בשעות הלילה, העירייה מאיישת את המוקד בעובדים מן המניין וזאת במסגרת סל השירותים המיוחד שהרשות מעניקה לתושב.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות