fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: ירידה בהכנסות העירייה מחנייה ברחבי העיר

במינהל הכספים של עיריית עפולה חשפו כי חלה ירידה חדה בהכנסות העירייה מחנייה בהשוואה לשנתיים האחרונות.
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)

בעיריית עפולה הודיעו השבוע שלא יאכפו חנייה בכחול לבן החל מהשבוע ובמהלך כל חגי תשרי כפי שנקטו בגל הראשון של הקורונה. ההודעה על עצירת האכיפה השבוע מצטרפת לעצירה הגורפת שנרשמה מיד בתחילת הגל הראשון של הקורונה בתחילת חודש מרץ ועד לחודש מאי עם היציאה מהסגר הראשון. 

במקביל, במינהל ההכנסות של העירייה חשפו השבוע לרגל סיום שנת שת"פ וסיום הרבעון השלישי, את הכנסות העירייה מחנייה בשנים האחרונות מהן עולה כי בשנת 2017 רשמה העירייה הכנסות של 10.4 מיליון שקלים מחנייה ובשנת 2018 רשמה עלייה של כ-600 אלף בהכנסות שהתייצבו על כ-11 מיליון שקלים. 

בשנת 2019 לעומת זאת חלה ירידה חדה בהכנסות העירייה מחנייה לשיעור של כ-9.8 מיליון שקלים בעקבות ביטולה של 'מכונית הכסף' שפעלה תחת הנהלת העיר הקודמת, ההחלטות של העיר אבי אלקבץ להכשיר יותר מקומות חנייה ללא תשלום ברחבי העיר ובראשם מגרש החנייה שהוכשר בתחילת שדרות ארלוזורוב סמוך לבית הכנסת של חב"ד הכולל 200 מקומות חנייה.

בעירייה ציינו עוד את מתן "תו הזהב" המקנה חנייה חינם לכלל האזרחים הוותיקים של העיר עפולה וכן ירידה במתן דוחות הכנסה ועלייה בהכנסות בהשוואה לשנה קודמת בעקבות שימוש הולך וגובר באפליקציות כגון פנגו, סלו-פארק ואחרים, המלמדת על אחריות ומשמעת עצמית גבוהה של הציבור.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות