fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: בעקבות 'ארון הנתינה' הוקם גם מיזם 'ספסל הנתינה'

לפני מספר חודשים הקימה הגננת עדי דנינו את 'ארון הנתינה' לטובת הציבור. בימים אלה חנכו ילדי גן "יפה ירקוני" אף הם את 'ספסל הנתינה' הזוכה להצלחה
הגננת עדי דנינו עם ארון הנתינה. צילום: אלבום פרטי
הגננת עדי דנינו עם ארון הנתינה. צילום: אלבום פרטי

בתחילת השנה השיק מנהל החינוך בעפולה באמצעות מחלקת גני הילדים תכנית 'ירוקה' לקידום שמירה על איכות הסביבה, קיימות ומחזור בכל גני הילדים בעפולה. אחת ההחלטות המרכזיות שהתקבלו במסגרת התכנית הייתה הוצאת כלים חד פעמיים מכל הגנים והחלפתם בכלים רב פעמיים לצד שימת דגש על נושא המחזור.

 היוזמה המרגשת של ילדי 'גן עופרה' בעפולה, בהובלת הגננת עדי דנינו, שהקימה עם ילדי הגן 'ארון נתינה' במסגרתו צוות הגן והילדים דואגים לחפצים שאין להם צורך בהם יותר, ממלאים את ארון הנתינה וזאת לטובת הציבור הרחב, חינם אין כסף. 

לתת וגם לקחת

בעקבות המיזם הרימו צוותי הגנים מיזם משלהם אך הפעם היה זה 'ספסל נתינה' ולא ארון שעשוי כולו מחומרים טבעיים ממוחזרים כחלק מתפיסה ירוקה המונהגת בגנים ומטפחת שמירה על איכות הסביבה. 

לצד הספסל הציבו הגננות ארון שבו אכסנו תחפושות, בגדי ילדים, בגדי תינוקות, חולצות בית בית ספר שנאספו מבתי הילדים ומוצעים לציבור. 

"ספסל הנתינה הוצב בכניסה לגן", סיפרה לידר שליו אחת הגננות שהובילה את המיזם: "המטרה לשים בו דברים שכולנו כבר לא צריכים כמו בגדים, ספרים, צעצועים ועוד. הכל תרומה של הורים שהביאו לגן את המוצרים שאינם זקוקים להם וזאת לטובת כל מי שצריך".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות