fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמק יזרעאל: מחוות הוותיקים למלאכים בלבן

משלוח מנות לצוות הרפואי של מחלקת קורונה במרכז הרפואי 'העמק' הוענק על ידי ותיקי וצוות עמותת ותיקי עמק יזרעאל
חברי הסב יום מעניקים משלוח מנות (צילום- עמותת ותיקי עמק יזרעאל)
חברי הסב יום מעניקים משלוח מנות (צילום- עמותת ותיקי עמק יזרעאל)

ותיקי עמק יזרעאל, באי מרכז 'הסב יום', ביקשו לתרום לקהילה ובחרו להכין משלוח מנות לצוות הרפואי של מחלקת הקורונה במרכז הרפואי 'העמק' בעפולה. קרנית כהן, העובדת הסוציאלית במרכז, יצרה קשר עם ורד אלפיה, מנהלת השירות הסוציאלי בבית החולים, שמאוד התרגשה ושמחה להיענות למחווה.

צוות ה'סב יום' והוותיקים, תרמו מכל הלב וביד רחבה, אפו עוגות ואוזני המן וצירפו מיני מגדנות. בתיאום עם המרכז הרפואי 'העמק', ובליוויה של קרנית, יצאו נציגות חברי ה'סב יום' למפגש מרגש זה, בערב חג הפורים. 

ההפתעה הייתה גדולה כאשר צוות רפואי נכבד משתי מחלקות הקורונה בבית החולים, חיכה לוותיקים מחוץ למחלקות וכיבד את בואם.

"אין לנו די מילים להודות על פועלכם בתקופה מורכבת זו"

"זו הייתה מחווה מרגשת לצוותים הרפואיים ואמירת תודה כנה על עבודתם המסורה, בעיקר בעת הזו. גם בקרב ותיקי העמק עולות תחושות מורכבות בשל התקופה, שכן, הם עצמם עברו שנה לא פשוטה", אמרה נוקי בן שושן, מנהלת עמותת ותיקי עמק יזרעאל.

צילה בן ברק בירכה את הצוותים הרפואיים ואמרה בהתרגשות: "אין לנו די מילים להודות על פועלכם בתקופה מורכבת זו. אתם המלאכים שלנו בלבן, אשר מעניקים בריאות וחיים. מאחלים לכם המון כוחות ובריאות- לכם ולבני משפחותיכם. ושהקורונה תחלוף במהרה".

"נציגים מהסב-יום הגיעו אלינו עם משלוח מנות מלא כל טוב במטרה להוקיר תודה ולהחזיר טובה לצוותי קורונה בבית החולים", סיפרה ורד אלפיה, מנהלת השירות הסוציאלי בבית חולים 'העמק', "המחווה המרגשת נגעה לליבנו ואפשרה לכמה רגעים להתענג על עוגות של בית. אנו מודים ומאחלים בריאות לכולם."

אייל בצר, ראש המועצה, הצטרף אף הוא לברכות: "זה רגע מרגש בו ותיקי העמק, שנאלצו להתבודד במהלך השנה האחרונה, מביעים את הוקרתם לצוות הרפואי שעושה לילות כימים עבור כולנו. ישר כוח לוותיקי העמק על המחווה המרגשת ולצוות הנפלא בבית חולים 'העמק' על כל פועלם בתקופה מורכבת זו".

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות