fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

'עכשיו': שיר חדש לזמר והיוצר אור כהן

היוצר והזמר אור כהן מבית שאן, הוציא ביום חמישי האחרון את הסינגל הרביעי שלו מתוך האלבום עליו הוא עובד בימים אלה.
אור כהן. צילום: לירון מלול
אור כהן. צילום: לירון מלול

היוצר והזמר אור כהן מבית שאן, הוציא ביום חמישי האחרון את שירו החדש, "עכשיו".

אור ששר בסגנון מרוקאי-מזרחי ומנגן בין היתר גם על עוּד, החל את דרכו בעולם השירה והנגינה עוד בהיותו ילד. בעקבות הופעה מוצלחת שהתקיימה בעיר הולדתו הוא הוזמן להשתתף בתוכנית הראליטי "דה-וויס", שם הגיע עד חצי הגמר.

לאחר השתתפותו בתוכנית, אור לקח חלק בסיבוב הופעות יחד עם התזמורת האנדלוסית של אשדוד שעסקה בקורות חייו של זאב רווח ובהשתתפות רווח עצמו. בנוסף לכך, אור פעל רבות גם מאחורי הקלעים, בעיקר בתחום היצירה. הוא כתב עשרות שירים לאומנים שונים וגם את אלבום בכורה של הזמר מישל כהן.

"אמנים ששמעו שירים שהקלטתי, באו וביקשו אותם ממני. למרות שלא קל לי להיפרד משירים שאני כותב כי זה בדרך כלל משהו אינטימי ואישי, היציאה כלפי חוץ היא משהו הכרחי. בסופו של דבר כמה שזה לא מאיר חזק, אם הוא לא גלוי, הוא נותר כבוי ", מספר כהן.

הסינגל הרביעי שלו

ביום חמישי האחרון כאמור, אור הוציא להוציא לאוויר העולם את שירו החדש, "עכשיו". השיר שנכתב והולחן על ידו והופק מוזיקאלית על ידי עמיתו עידן אמסלם, חבר להקת המטאל הישראלית "אורפנד-לנד", ומצטרף לשלושה שירים שהוציא הזמר עד כה והינם חלק מאלבום שצפוי לצאת בעתיד.

הבחירה בשם השיר, מספר אור, קשורה לאחד מגדולי הסופרים, גבריאל גארסיה מרקס, שכתב במכתב הפרידה שלו: "אילו הייתי יודע שאלו הם רגעי האחרונים לראותך, הייתי אומר שאני אוהב אותך."

"הטקסט שלי, נשען על זה שאנחנו תמיד אומרים שאי פעם נגשים חלום ישן ולפעמים צריך לעשות את זה עכשיו, לחיות את הרגע,“ מספר אור, "השיר עצמו נכתב לפני מספר שנים, ברחוב, פשוט התחילו לקפוץ מילים ולאט לאט התחלתי להלחין אותם. השיר נכנס למגירה, עם כמה עשרות שירים עד שהגענו לאולפן, בחרנו כמה 'סקיצות' ואמרנו שזה השיר הבא שאנחנו רוצים לעשות."

"אני מאוד אשמח שכל אחד יקרא את הסאבטקסט וייקח את זה למקום האישי שלו", אמר כהן לסיכום.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות