fbpx
Nazareth, IL
31°
Sunny
12h13h14h15h16h
33°C
33°C
33°C
33°C
32°C

סגן ה', בת 22 מעמק יזרעאל, מסיימת את קורס טיס 188 כנווטת תובלה.

צילום: דובר צה"ל מקומית

לה' אח גדול ואחות תאומה שהייתה איתה קורס, שניהם מפעילי כטמ"ם, בנוסף לאח שצעיר ממנה. אמה אדריכלית ואביה מהנדס חשמל.

בזמנה הפנוי אוהבת ה' להיות בים ולבלות עם המשפחה. טרם גיוסה לצבא למדה ה' במכינה קדם צבאית ברמת הגולן במסגרתה למדה והתנדבה.

במהלך ילדותה ונעוריה, התאמנה ה' בטריאתלון במשך 7 שנים ואף גרה ולמדה בפנימייה בוינגייט. על אף זאת, תמיד ידעה שהיא לא רוצה להיות ספורטאית מצטיינת, ורוצה להתגייס לתפקיד משמעותי בצבא.

יחד עם סגן ה', מסיימת אחותה החורגת – סגן נ' ממגמת נווטי קרב.

לא תמיד רצתה ה' להתגייס לקורס טיס, היא מספרת שביקשה את המיונים לטיס לאחר שאמרה לא להרבה מיונים אחרים: "גם אחי הגדול שהיה בקורס פתח לי את העולם הזה, וגם אחותי התאומה ונ' ממגמת נווטי קרב התמיינו איתי אז ניסיתי גם, את כל התהליך עשינו ביחד כולל את הגיבוש, ולאט לאט הבנתי שהמקום הזה מתאים לי מבחינת האופי, יש פה את אותו העומס כמו שהייתי רגילה מהספורט".

ה' התחילה במגמת נווטי קרב ובמהלך הקורס הוסבה להיות נווטת תובלה: "זו הייתה ה"כאפה" הראשונה שקיבלתי, חשבתי הרבה אם לפרוש מהקורס, אחרי הרבה שיחות והתייעצויות, הבנתי שאני רוצה להישאר, היום אני שלמה מאוד עם המקצוע ועם המקום שבו אני נמצאת, אני חושבת שהתפקיד מתאים לי ואני גם מתחברת אליו מאוד.

במשך שנה, הייתה ה' עם אחותה התאומה בקורס, היא מספר על זה כחוויה מאוד משמעותית עבורה: "לחוות דברים ביחד, לשתף, לחלוק ולהיות שם אחת בשביל השנייה".

סגן ה' מסכמת 3 שנים בקורס טיס: "חוויה מטורפת, קורס מגוון ומאוד לא מונוטוני, כל שלב נראה אחרת, חוויתי הרבה עליות ומורדות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות