fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצב עוזי לוי מעפולה מונה לתפקיד מפקד מחוז ש"י

ניצב לוי מונה לתפקיד באופן רשמי, כשלושה שבועות לאחר שמינויו אושר על ידי השר לביטחון פנים אמיר אוחנה. לוי: "יחד כצוות נוביל את המחוז להישגים"
משמאל: עוזי לוי (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)
משמאל: עוזי לוי (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)

שלושה שבועות לאחר שהשר לביטחון פנים אמיר אוחנה קיבל את המלצותיו של המפכ״ל הנכנס רנ"צ יעקב שבתאי, מונה היום (ראשון) ניצב עוזי לוי  לתפקיד מפקד מחוז ש"י (שומרון ויהודה) של משטרת ישראל בטקס שנערך במטה המחוז במתכונת מצומצמת. הטקס התקיים במעמד השר לביטחון פנים, מר אמיר אוחנה, ראש מועצת בית אל, מר שי אלון, המפקח הכללי, רב-ניצב יעקב שבתאי ובני משפחותיהם של המפקדים.

מחוז ש"י הוא השני בגודלו מבחינת שטחו מבין מחוזות המשטרה ואחראי על השטח מאזור הר חברון בדרום ועד צומת מגידו.

צילום: באדיבות דוברות המשטרה
צילום: באדיבות דוברות המשטרה

ניצב עוזי לוי אמר במהלך הטקס: "אני מקבל על עצמי היום את תפקיד מפקד מחוז ש"י וחוזר לסגור מעגל אחרי שירות רב שנים במגוון תפקידים בגזרה ייחודית זאת החולשת על ליבת מורשת עמנו. האתגר המרכזי העומד לנגד עיניי הינו העלאת אמון הציבור במשטרה ומתן שירותי משטרה מיטביים לאזרחים המתגוררים בגזרתנו שיבטיחו את ביטחונם וישפיעו על איכות חייהם. מהיכרותי עם פיקוד המחוז ואנשיו, יש כאן אנשים מצוינים, מקצועיים ומסורים שיחד כצוות נוביל את המחוז להישגים ונתאים אותו לאתגרי השעה".

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי בירך את לוי על מינויו ואמר: "עוזי, עם ישראל חב לך לא מעט על שירותך בימ"מ וביחידת המסתערבים של איו"ש. גם אני באופן אישי על שירותך לצידי במשך כ-4 שנים תוך הקפדה על לויאליות, מקצועיות ומסירות. אני מאמין ביכולותיך, ובוטח בכישוריך להוביל את המחוז ואת אנשיו ביד נאמנה ובטוחה לעבר אתגרי המחר״.

לוי, בן 62, נשוי ואב לשניים, תושב עפולה. בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני ביהדות. שימש בתפקידו האחרון כסגן מפקד משמר הגבול ובעברו שימש כמפקד מרחב מג״ב איו״ש, מפקד מרחב מג״ב צפון, סגן מפקד מרחב מג״ב איו״ש ומפקדת יחידת המסתערבים של מג״ב באיו״ש.

 

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות