fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוף הגליל: עדי מלכה נבחר ליו"ר הדירקטוריון החברה הכלכלית

עדי מלכה נבחר פה אחד על ידי חברי הדירקטוריון, לאחר שהוכיח את מקצועיותו ויכולותיו הגבוהות בתפקידיו הקודמים כראש מינהל הכספים בעירייה וכדירקטור בתאגיד המים מי נעם וברשות ניקוז ירדן דרומי
עדי מלכה (צילום: באדיבות דוברות העירייה)
עדי מלכה (צילום: באדיבות דוברות העירייה)

גזבר עיריית נוף הגליל, עדי מלכה, נבחר פה אחד לתפקיד יושב ראש הדירקטוריון החברה הכלכלית בעיר. מלכה, בן 36, מחזיק ברקורד וניסיון עשיר בשני תחומים אקוטיים להתנהלות העיר: כספים וניהול פרויקטים.

בתפקידו כראש מינהל הכספים ובהיותו דירקטור בתאגיד המים מי נעם וברשות ניקוז ירדן דרומי, הוא משמש בשנים האחרונות כאחד מאנשי הביצוע המרכזיים של מדיניות ראש העיר רונן פלוט. "עדי הוא בחור מבריק, חרוץ, דייקן, בעל יכולות גבוהות ומסירות בלתי רגילה לעירייה ולעיר", מספרים חבריו בעירייה ומציינים כי לא במקרה ראש העיר פלוט הפקיד בידיו פרויקטים גדולים בתכני ההתחדשות העירונית .

"לנוף הגליל יש גזבר ששומר על הקופה הציבורית כאילו הייתה חשבון הבנק הפרטי שלו. לאורך כל תקופת הקורונה הוא מנהל באחריות רבה את תקציב העירייה ודואג שלא לפגוע בשירות לתושבים".

"הוא ללא ספק האדם הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון"

מלכה עבר להתגורר בנוף הגליל עם כניסתו לתפקיד בשנת 2017. הוא נשוי לאילונה בת העיר, מחזיק בתואר ראשון בחשבונאות ובימים אלה משלים תואר שני במנהל עסקים. 

בעירייה מציינים כי כניסתו לחברה הכלכלית תכניס משב רוח מרענן ותמנף את הפוטנציאל הכלכלי לטובת מיזמים מניבים רווח לרשות ולחברה גם יחד.

ראש העיר רונן פלוט איחל הצלחה ליו"ר הנכנס ואמר כי החברה הכלכלית הינה זרוע ביצועית חשובה של העירייה בהפעלת פרויקטים מחוללי שינוי ובראשם הפתיחה הקרובה של הפארק העירוני והפעלתו לרווחת התושבים. "הגזבר מכיר כל סנטימטר בפרויקט הזה והוא ללא ספק האדם הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון ". 

היו"ר החדש עדי מלכה אמר בתגובה :"אני מודה לראש העיר רונן פלוט ולדירקטוריון החברה על האמון שניתן בי.  בכוונתי להמשיך ולפתח את החברה ולהביא אותה למימוש מלוא הפוטנציאל הכלכלי לטובת העיר וכלל תושביה ".

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות