fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוף הגליל: הסטודנטים מ"תוצרת הארץ" אימצו את ניצולי השואה

כשהגיעו הסטודנטים לבתי המגורים של הקשישים נדהמו לראות את המצוקה הקשה בחלק מן המבנים והבטיחו לעצמם כי בבוא היום, יחזרו וייזמו שיפוצי צבע בכוחות עצמם.
התנדבות. הסטודנטיות משפצות (צילום עצמי)
התנדבות. הסטודנטיות משפצות (צילום עצמי)

סיפור האהבה בין הסטודנטים "מתוצרת הארץ" לתושבים הוותיקים, מרביתם ניצולי שואה, תושבי נוף הגליל, נרקם בשיא תקופת הקורונה כאשר הוטל סגר מלא והם התגייסו בחלוקת חבילות מצרכי מזון.

כשהגיעו לבתי המגורים של הקשישים נדהמו לראות את המצוקה הקשה בחלק מן המבנים והבטיחו לעצמם כי בבוא היום, כשיסתיים הפרק הקשה של הסגר, הם יחזרו וייזמו שיפוצי צבע בכוחות עצמם.

"3 סטודנטיות ביקשו להמשיך את הקשר עם האזרחים הוותיקים המתגוררים במקום ופנו לאגף הרווחה לצורך חשיבה משותפת ותכנון הפעילות",  סיפרה דינה רביב שסטצקי עו"ס קהילתית וציינה כי המדור לאזרחים ותיקים,  המפעיל גם פרויקטים למען ניצולי השואה, וצוות העבודה הקהילתית באגף הרווחה והשירותים החברתיים – נרתם לשתף פעולה עם הסטודנטים.

הפעילות מוסיפה שמחה לבניין

רוזה פודולסקי, תושבת הבניין, "אני חיה כאן משנת 1993. כשהיינו צעירים, היינו נפגשים וחוגגים יחד ברחבה שליד הבניין. עכשיו אנחנו הרבה מבוגרים, הפעילות הקהילתית והמפגש עם הסטודנטים מוסיפה עניין ושמחה לבניין" .

יבגני קובלסקי, סטודנט ב"תוצרת הארץ" וב"סיירת תיקונים": באנו הנה בכיף לשפץ את הכניסות, לעשות טוב לניצולי שואה ולקשישים בבלוקים שצריכים שיפוץ, התאחדנו ביחד הסטודנטים והתושבים וזה חשוב להמשיך ולעזור לאוכלוסייה המבוגרת".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות