fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחלקת יולדות חדשה בבית החולים הצרפתי בנצרת

בבית החולים הצרפתי נחנכה מחלקת יולדות חדשה הכוללת שמונה חדרי יולדות חדישים, חדר אוכל אינטימי, מטבחון מאובזר, שירותים ומקלחת פרטיים
מזל טוב, מחלקה נולדה (צילום: דוברות בית החולים)
מזל טוב, מחלקה נולדה (צילום: דוברות בית החולים)

בבית החולים הצרפתי בנצרת נחנכה היום (שני) מחלקת יולדות חדשה ומתקדמת. המחלקה החדשה כוללת 8 חדרי יולדות פרטיים, חדר אוכל אינטימי ומטבחון מאובזר שירותים ומקלחת פרטיים. בעתיד מחלקת היולדות תמשיך את הקו הפרטי ותכלול חדרים פרטיים עם שירותים צמודים, דבר המאפשר ביות מלא ליולדת. המחלקה החדשה מותאמת גם לתקופת הקורונה.

בית החולים הצרפתי בחר להמשיך בתוכנית הרב שנתית ולחנוך את מחלקת הילדות החדשה על אף תקופת הקורונה המורכבת עבור בתי החולים הציבוריים.

"המטרה שלנו היא לא רק להתפתח אלא לשרת את כל האזור"

בטקס אשר נערך במסגרת מגבלות משרד הבריאות השתתפו מכובדים מבית החולים, שופט בית המשפט העליון בדימוס וחבר המנהלים של בית החולים סלים ג'ובראן, דוקטור נאיל אליאס מנכ"ל בית החולים, מנהל מחלקת היולדות דוקטור איאד ג'השאן, הכומר ח'ליל מארון והנזירה האחראית האחות מהא סנססור.

דוקטור נאיל אליאס מנהל בית החולים אמר :"הקמת המחלקת החדשה היא פרי עבודת צוות שבה כל אחת ואחד בבית החולים עבדו ביחד כדי להקים אותה. תצפו מאיתנו שב-5 השנים הבאות נתקדם לעוד הרבה פרויקטים חדשים, אנחנו מוכיחים כל יום מחדש שבית החולים הצרפתי הוא בית החולים המוביל באזור לאימהות ולילדים. המטרה שלנו היא לא רק להתפתח אלא לשרת את כל האזור ולתת ליולדות חווית לידה מיוחדת שלא תישכח".

דוקטור איאד ג'השאן מנהל מחלקת היולדות בביה"ח אמר: "הייחודיות שלנו הוא בשיתוף הפעולה בין צוות חדרי הלידה וצוות מח' נשים ויולדות ומח' יילודים ופגים, אשר עושים עבודת קודש כדי לקדם את בית החולים, ולספק ליולדת חוויה ייחודית, ושירותים מתקדמים יותר ויותר".

"זה כבוד גדול בשבילי להיות נוכח באירוע פתיחת אגף חדש בבית חולים. זה מחמם את הלב, מברך אתכם ואת עצמי בהישג זה, וכולי תקווה שבית החולים הצרפתי ימשיך בנתינה ובשירות לבני נצרת והסביבה", אמר שופט בהמ"ש העליון בדימוס סלים ג'ובראן.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות