fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועצת הנוער בנוף הגליל במבצע איסוף מיוחד לפורים

מועצת הנוער בנוף הגליל יוצאת בשיתוף פעולה עם בית קק"ל למצוינות ותנועת אחריי במבצע תרומות מיוחד למען חיילים בודדים, משפחות נזקקות ותושבים שעושים רק טוב.
צילום: רינת שקד
צילום: רינת שקד

מועצת הנוער בנוף הגליל יצאה אתמול (22.02) בשיתוף פעולה יחד עם בית קק"ל למצוינות ואחריי, במבצע איסוף תרומות מזון ומשלוחי מנות בו יעמדו פעילי המועצה יחד עם פעילי בית קק"ל ברחבי הסופרים בעיר ואף הקימו נקודות איסוף במוקדים רבים בעיר על מנת שכל מי שיכול לתרום יוכל לבוא ולסייע בתרומתו.

מבצע האיסוף יימשך גם במהלך היום (23.01) וכל המשלוחים והתרומות שיאספו יופצו מחר (24.02) בקרב חיילים בודדים, משפחות נזקקות, ואנשים שעושים טוב ברחבי העיר.

מטרתו של המבצע היא לקיים את מצוות החג של ריבוי האחווה בקרב האנשים, סיפוק מוצרי מזון לעניים שיוכלו לאכול ולחגוג את החג, לסייע למען קבוצות שההתמקדות בהן בימי הקורונה פחתה ולהחזיר טוב למען אותם אנשים שעושים טוב בעיר.

רינת שקד, סגנית יושב הראש של המועצה בתגובה: "אנחנו מאוד שמחים לצאת במבצע הזה, אנחנו מודים לכל מי שהגיע לסייע ומזמינים את מי שלא יכל אתמול שיגיע היום על מנת לעשות לכולם חג שמח"

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות