fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום הוגש נגד צעיר בגין רצח תאופיק זאהר ז"ל בנצרת

בית המשפט המחוזי בנצרת הרשיע היום צעיר ברצח הנגן והמוזיקאי תאופיק זהר ז"ל לפני כשנתיים בעת ניסיון חיסול של אדם אחר
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה

לפני כשנתיים נורה למוות בלב העיר נצרת, המוזיקאי ונגן העוּד תאופיק זהר ז"ל, בזמן שהלך ברחוב יחד עם נכדתו. היום (רביעי), הרשיע בית המשפט המחוזי בנצרת את החשוד ברצח, לאחר שירה בזהר בזמן ניסיון חיסול של אדם אחר.

על פי כתב האישום, בחודש מאי לפני כשנתיים, סמוך לשעה 14:30, הסיע הנאשם קטין תושב העיר אל איזור רחוב פאולוס השישי בנצרת וזאת על מנת שיבצע תצפית וידווח לנאשם על נוכחותו של עובד במאפייה שבאזור.

כחצי שעה לאחר מכן, תאופיק ז"ל צעד יחד עם נכדתו בת ה-4 סמוך למאפייה. החשוד, רכוב על הקטנוע, הגיע לאיזור וירה שלושה כדורים לעבר יעד החיסול ופגע בירכיו 3 פעמים. בנוסף לכך, הוא ירה עוד כחמישה כדורים תוך כדי נסיעה, אחד מהם פגע בליבו של המנוח. כדורים נוספים פגעו ברכבה של תושבת המקום.

הפצועים פונו להמשך טיפול רפואי בית החולים בנצרת, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של זהר ז"ל.

לאחר האירוע, הנאשם וחשוד נוסף שנעצר לאחר שנמלט מהמקום החליפו את בגדיהם ונעליהם. הם פירקו את הקטנוע בו הם נסעו והעמיסו את חלקיו לרכב. אז, נסעו אל שטח פתוח והציתו את חלקיו על מנת לטשטש ראיות.

הרכב השופטים הרשיע פה אחד את הנאשם בעבירות של רצח תוך כדי ביצוע עבירה אחרת, חבלה בכוונה מחמירה, נשיאה והובלת נשק ושיבוש הלכי משפט. "ויש הורג בשגגה ותהיה השגגה קרובה לזדון והוא שיהיה בדבר כמו פשיעה", ציטט סגן נשיא בית המשפט, השופט אשר קולה מספרו של הרמב"ם.

 

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות