fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר השלטון המקומי ביקר בעפולה

יו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס התארח בשבוע שעבר אצל אבי אלקבץ שסקר בפניו את ההתפתחות העיר עפולה, מאבקה בנגיף הקורונה בשנה האחרונה בייחוד בקרב אוכלוסיית הגיל השלישית וביקור בבית "דור לדור" ובית ספר "שהם" בעיר
צילום: באדיבות דור לדור עפולה
צילום: באדיבות דור לדור עפולה

ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ, אירח בשבוע שעבר את חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות כשסיירו יחדיו בבית הספר החדש "שהם" ובבית "דור לדור" בעיר שם השתתפו במפגש החג יחד עם יו"ר העמותה שמעון פרי, מנכ"ל העמותה יאיר כתר ובני הגיל השלישי שפעילים במקום.

אלקבץ סקר בפני ביבס את מאבקה של העיר בנגיף הקורונה במהלך השנה האחרונה תוך התייחסות לאוכלוסיית הגיל השלישי. בנוסף, הציג אלקבץ את התפתחות העיר השנים האחרונות ואת התוכניות לעתיד. בהמשך סיירו בבית הספר "שהם" שם הציג אלקבץ את המבנה החדש וסיפר על המבנה שעתיד לקום בשנה הקרובה.

צילום: דוברות עיריית עפולה
צילום: דוברות עיריית עפולה

לאחר הביקור אמר יו"ר השלטון המקומי: "שנכנסתי לעפולה ראיתי את ההתפתחות שנעשית בעיר בכלל לצד מערך שירותים נפלא לקשישים בפרט. במרכז בו ביקרתי יש המון פעילויות במשך כל שעות היום הכולל בין היתר גם מרכז תעסוקה ושמחתי להשתתף במסיבת פורים עם הקשישים. זאת ההזדמנות שלנו לממש את ה-'ונהפוכו' ולהפוך את היחס שלנו לבני הגיל השלישי. לזכור שחכמת החיים הכי טובה נמצאת אצלם ושהם ראויים לכבוד ובעיקר לתשומת לב דאגה ומחשבה אחרי השנה הקשה שעברו".

ראש העיר אבי אלקבץ בתגובה: "לאט לאט אנחנו חוזרים לשגרת החיים המוכרת והידועה לפני עידן הקורונה. בתחילת השבוע פתחנו את היכל התרבות להופעות תרבות ועכשיו אנחנו חוגגים עם האזרחים הבכירים שלנו את מסיבת הפורים וזה מרגש אך כדי שנשוב באופן מלא לשגרה המוכרת לנו אני קורא לכל מי שעדיין לא התחסן – לצאת ולעשות זאת".

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות