fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יורם קרין ראש המועצה האזורית עמק המעיינות הודיע: "החלטתי לא להתמודד לקדנציה נוספת."

צילום: דוברות עמק המעיינות

לא מתמודד לקדנציה נוספת

 

הבוקר (ראשון) הודיע יורם קרין ראש המועצה האזורית עמק המעיינות כי החליט שלא להתמודד בבחירות הקרובות לקדנציה רביעית בראשות המועצה.

באגרת שנשלחה לשותפים, חברים לדרך ולתושבים כתב:

"ב – 31 באוקטובר 2023 יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות וגם למועצה האזורית שלנו.

ביום זה אסיים 3 קדנציות מלאות בראשות המועצה האזורית עמק המעיינות, ולאחר כהונה של 17 שנים, שנתיים מהן כסגן ראש המועצה ו – 15 שנים בתפקיד ראש המועצה, החלטתי שלא להתמודד לקדנציה נוספת, ולסיים את תפקידי. רבים יודעים כי בשנה האחרונה התלבטתי מאוד בשאלה האם להמשיך לקדנציה נוספת או לסיים.

היו אלי פניות רבות מעמיתים, שותפים, חברי מליאה, נציגי ישובים ותושבים רבים, בקריאה להמשיך ולהנהיג את העמק. זו הייתה התלבטות והחלטה מאוד לא קלה, אזרחית, ציבורית ואישית.

היו אלה שנים מלאות אתגר, עניין ועשייה. העמק צמח והתפתח דמוגרפית, פיסית, קהילתית חברתית ותרבותית: קידמנו פרוייקטים פיסיים וחברתיים רבים, מיזמים ייחודיים ומרחבי חינוך וקהילה. הישובים נמצאים בתנופת קליטה בלתי פוסקת ומשפחות צעירות רבות מגיעות לעמק לבנות בו את ביתן.

זכיתי להוביל את העמק, כשלצידי שותפים רבים וטובים לדרך: בעלי תפקידים, עמיתים ושותפים במרחב האזורי, ועובדי המועצה המקצועיים והמחויבים, אשר יחד עימם יצרנו תרבות ארגונית למופת, וארגון שטוב לעבוד בו.

הובלנו יחד תוכניות ששינו את פני המרחב, שהפך להיות מקום המהווה השראה לרבים מכל רחבי הארץ – בעלי תפקידים מהממשלה, מהשלטון המקומי, מהמגזר הפרטי, מעמותות, מארגונים ותוכניות, שמגיעים לכאן לשמוע את סיפורו של העמק, את שיתופי הפעולה שנרקמו בין אנשים, מגזרים ורשויות, את העשייה, החיבורים והשינויים הגדולים והמשמעותיים שנעשו כאן במגוון רב של תחומים.

בשנים אלו עמלנו לבנות אמון וסולידריות בין כול הישובים והתושבים במרחב האזורי, ובין העמק והעיר השכנה והשותפה שלנו, ועל כך אני גאה במיוחד. בעת הזו אני מרגיש שזה הזמן להמשיך הלאה ולאפשר לכוחות פנימיים טובים להמשיך בדרך, ואני מקווה שאוכל להמשיך ולהשפיע במרחב הציבורי, המוניציפלי והאזורי גם בהמשך.

כולי תקווה כי מערכת הבחירות אשר תחל בוודאי בקרוב, תתנהל ברוח העמק וערכיו, תוך שמירה על תרבות השיח והדיון, וכבוד האדם באשר הוא. את החודשים הבאים נקדיש להמשך קידום תכניות העבודה והפיתוח אשר קבענו לעצמנו ולהמשך עשייה."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות