fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועדת פרס החינוך הארצי ביקרה בנוף הגליל

צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

 

 

הוועדה בראשות אינה זלצמן, מנהלת המנהל הפדגוגי במשרד החינוך, סיירה במוסדות חינוך בעיר והתרשמה מהיקף ההשקעה העירונית בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי

 

לאחר זכייתה של נוף הגליל בפרס החינוך המחוזי  הגיעה ועדת הפרס הארצי לסיור מקצועי, על מנת לראות מקרוב את העשייה החינוכית הענפה בגני הילדים, בבתי הספר ובמערך החינוך הבלתי פורמלי.

ועדה הפרס בראשות אינה זלצמן, מנהלת המנהל הפדגוגי במשרד החינוך, לוותה על ידי ראש העיר רונן פלוט, ראש מנהל החינוך, מינה קליין, יו"ר ועד ההורים היישובי, אילנית קליינרמן ומפקחים מטעם משרד החינוך.

הביקור נפתח בהצגת ההשקעה העירונית האדירה בחינוך (כרבע מתקציב העירייה) ותכניות הלימודים הייחודיות לנוף הגליל כגון : התכנית השפתית "עיר מדברת שפות" ותכנית "עיר מנגנת" במסגרתה לומדים תלמידי בתי הספר היסודיים , לנגן בכלי נגינה שונים כחלק מובנה במערכת הלימודים. ראש העיר רונן פלוט אמר כי הוא גאה ומתרגש מן המעמד : "זו פעם  ראשונה  ב –  66 שנות קיומה של העיר שהיא מועמדת לפרס הרשותי הארצי בחינוך, קמנו לבוקר מרגש במיוחד ואני  מבקש להודות לחברי הוועדה שלמרות מזג האוויר הסוער, הגיעו לסיור ובילו את היום במערכת החינוך שלנו"

הסיור החל בחווה החקלאית ובפלנטריום העירוני, שם הוצגו דרכי למידה חווייתיים "מחוץ לקופסא" באמצעות חיבור לטבע ולניסויים בחלל. בהמשך ביקרה הוועדה בגן הילדים "ארבל" בו הוצגה   תכנית לימודים שפתית שיזמה הרשות יחד עם האקדמיה "עיר מדברת שפות". חברי הוועדה סיירו גם בחממה החקלאית של בית הספר "עצמון" וסיימו את ביקורם בבית קק"ל למצוינות שם הציג כל בית ספר את תכניות הלימוד וההעשרה הייחודיות לו.

בסיום הביקור, חברי הוועדה צפו במופע נגינה מרהיב של תמורת התלמידים המשתתפים בתכנית "עיר מנגנת". גם במהלך הנסיעה במיניבוס המיוחד שהסיע את חברי הוועדה, הם שמעו את ראש מנהל החינוך מינה קליין מסבירה  על המהלכים החדשניים ופורצי הדרך של החינוך בנוף הגליל ובסיורים עצמם התרשמו מהתלמידים שהמחישו והסבירו  איך תהליכים אלה משפיעים גם עליהם.

מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך. ד"ר אורנה שמחון, אמרה בנימוקי ועדת הפרס המחוזי: "עיריית נוף הגליל מציגה תפיסה חינוכית סדורה המגובה במשאבים ויחד עם משרד החינוך ואנשי החינוך חותרת בנחישות ובהתמדה להשגת היעדים שהציבה לעצמה."

ראש מנהל החינוך בעירייה, מינה קליין אמרה כי לנוף הגליל יש מערכת חינוך מצוינת, ערכית, יצירתית, חדשנית ופורצת דרך. "כל אנשי החינוך בעיר פועלים עם לב ונשמה יתרה למען תלמידי העיר, ובזכותם אנו יוזמים, מכילים ומובילים את מערכת החינוך להישגים מדהימים" סיכמה קליין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות