fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

 הפתעה: הסטודנט למכטרוניקה הדריך את הסטודנטים במפעל 'ניסקו ארדן שנאים'.

 מנכ"ל ארדן שנאים, אשי, בהרצאה בפני הסטודנטים צילום: דוברות המכללה

הסטודנטים להנדסת תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, התארחו במפעל 'ניסקו ארדן שנאים'.

 הפתעה: הסטודנט למכטרוניקה הדריך את הסטודנטים במפעל 'ניסקו ארדן שנאים'.

"זה היה סיור משמעותי, מלמד ומעשיר, ההרצאה של המנכ"ל, אשר רוט, פתחה צוהר נוסף לסטודנטים" אומר איתן מורג ראש מגמת תעשייה וניהול בתום סיור לימודי נוסף של הסטודנטים משנה ג' במגמה. אכן, במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, הנדסאים והרבה יותר.

הערך המוסף הייחודי בו זוכים הסטודנטים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, בהרחבת אופקים, בחשיפה לטכנולוגיה המתקדמת ביותר הוא חלק מחזון המכללה, הנדסאים והרבה יותר.

מנכ"ל מפעל 'ניסקו ארדן שנאים' באזור התעשייה ציפורית, אשר רוט ומנהלת משאבי אנוש, מרינה בן חמו, אירחו בלבביות ובמאור פנים את הסטודנטים מהמכללה במגמת הנדסת תעשייה וניהול בליווי ראש המגמה, איתן מורג.

לאחר קבלת הפנים, התקיימה הרצאה מאלפת ומרתקת על ידי המנכ"ל אשי לסטודנטים, לאחריו נכונה הפתעה לסטודנטים, מי שהוביל אותם בסיור במפעל היה לא אחר מאשר סטודנט מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל, ממגמת הנדסת מכטרוניקה, ליברמן שחר.

בתום הביקור הלימודי והמעשיר הודה איתן מורג, ראש המגמה למנכ"ל אשי  ולמנהלת משאבי אנוש ומתאמת הביקור מרינה: "תודה גדולה על הביקור היה מלמד ומעשיר, הסטודנטים שיתפו אותי כי היה מעניין מאוד. והעשיר את עולמם המקצועי."

מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה: "סיור לימודי משמעותי זה הינו חלק מסדרת מפגשי ה"יותר" המתקיימים במכללה, יותר סיורי חוץ, יותר הכוונה תעסוקתית, יותר חשיפה לחדשנות ולהתפתחות הטכנולוגית, יותר מצוינות, יותר הישגיות, יותר סדנאות העשרה, במכללה הטכנולוגית נוף הגליל ההנדסאים מקבלים הרבה יותר."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות