fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המנכ"לית ביקרה בבית הספר שאין בו מאומת קורונה אחד

צילומים: דוברות משרד החינוך מחוז צפון

ביקור מנהלת המחוז, ד״ר אורנה שמחון, במוקייבלה.  הבוקר, סיירה מנהלת המחוז בבית הספר היסודי ובחטיבת הביניים במוקייבלה, שבגלבוע על מנת לחזק את המנהלים והצוותים החינוכיים, לתמוך בהם וללמוד על תחושות התלמידים . את פניה קיבל ראש המועצה, עובד נור, מנכ״לית המועצה, מנהלת אגף החינוך, איילת רחמיאן ומפקחת בית הספר הגברת אבתסאם עזאיזה. במהלך הביקור נחשפה מנהלת המחוז לעשייה החינוכית במוקייבלה, לפתיחת תכניות לימוד, מגמות וכיתות חדשות. בתום הביקור אמרה מנהלת המחוז: ״אני שמחה שבתי הספר מקדמים למידה רגשית וחברתית ואין תחלואה בבתי הספר בשלב זה.

הדבר מאפשר לבית הספר למידה פיסית באופן מיטבי .הד״ר שמחון פגשה את הצוותים החינוכיים וחיזקה אותם. המורים והמנהלים הם מעמודי התווך של מערכת החינוך בזמן שגרה ובזמן החירום המתמשך. משרד החינוך הקצה משאבים וכלים לבתי הספר וסומך על המנהלים שידעו להוביל את המערכת קדימה ובעיקר- שמירה על החוסן של התלמידים וצוותי ההוראה . נהניתי מהסיור היום ומהעשייה החינוכית אני מודה לידידי ושותפי לדרך, ראש המועצה, עובד נור ולכל צוות המועצה, על העבודה הנפלאה ועל שיתוף הפעולה היוצא דופן עם המחוז . תודה למפקחת איבתיסאם עזאיזה על העבודה הצמודה עם הרשות ועל העשייה הברוכה. "

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות