fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזדמנות לשינוי, ביום שישי, יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל: הזמנה פתוחה להצלחה ולרכישת מקצוע מבוקש

ביום שישי יתקיים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, יום פתוח ייחודי וייעודי, מגוון מיוחד של מגמות לימודי הנדסה באיכות גבוהה לצד מקצועות נדרשים בתעשייה, מפגש עם בוגרי המכללה, עם סטודנטים מצטיינים, עם ראשי המגמות ולראשונה מפגש אישי גם עם מנכ"לית המכללה.
"נוכח המלחמה ויותר מתמיד ההנדסאים נדרשים בימים אלה במקצועות רבים ומגוונים, אשר יניעו את קטר הצמיחה הישראלי, , זו הזדמנות להצטרף לחבורה איכותית של הנדסאים והרבה יותר הצומחת במכללה שלנו," אומרת מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל.

ביום שישי הקרוב תפתח המכללה הטכנולוגית נוף הגליל את שעריה לרגל היום הפתוח, יום אליו מוזמנים צעירים ומבוגרים כאחד המבקשים עתיד מקצועי ומקצוע מכובד הנדרש במשק, במכללה מגוון לימודי ההנדסה: הנדסה אזרחית, תעשייה וניהול, אדריכלות ועיצוב פנים, מכשור רפואי, הנדסת חשמל, מכטרוניקה, ותוכנה. בחלק מהמגמות מספר המקומות להרשמה מוגבל בשל הביקוש הרב אליהן.
לרשות הבאים ליום הפתוח עומדת גם אופציית ההרשמה ללימודי מכינה במכללה.
את פני הבאים ליום הפתוח יקדמו ראשי המגמות השונות שיסקרו את הלמידה במגמה, הבאים יפגשו עם סטודנטים מצטיינים ועם בוגרים הנמצאים כיום בתפקידי ניהול ופיקוח במפעלים וחברות שונות.
לראשונה ביום הפתוח תתאפשר בכל שעה עגולה פגישה אישית של המתעניינים עם מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל.
מנכ"לית המכללה, "דווקא בימים מאתגרים אלה, ימי המלחמה, אנו מזהים את הצורך הרב והביקוש להנדסאים במגוון מקצועות, הנדסאים שיניעו את קטר הצמיחה בתעשייה הישראלית. במכללה שלנו אנו מעניקים דיפלומה והרבה יותר, יחס אישי, ליווי עד לדיפלומה, מערך תמיכה עוטף, מערך השמה מקצועית ובעיקר אכפתיות ומסירות של צוות מקצועי."

סטודנטיות וסטודנטים במכללה, משפחה גדולה של מקצועיות, דיפלומה והרבה יותר.
צילום: דוברות המכללה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות