fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגננת מפרזון שזכתה בתואר 'גננת המאה' של החינוך הממלכתי-דתי

הגננת רונית שרעבי, מגן "שקד" שבפרזון, זכתה בתואר 'גננת המאה' לשנת תשפ"א. שרעבי: "אני מודה על הזכות שיש לי לחנך ילדים בגיל הרך, להעצים אותם ולהעשירם".
תעשו כבוד. הגננת רונית שרעבי
תעשו כבוד. הגננת רונית שרעבי

בגאווה רבה דיווחו השבוע בגלבוע, כי במסגרת רשימת "גננות המאה", המעלה על נס את פועלם של 100 מורי החינוך הממלכתי-דתי, המצטיינים בהישגים פורצי דרך, נתבשרו במועצה כי הגננת רונית שרעבי, מגן "שקד" שבפרזון, זכתה בתואר 'גננת המאה' לשנת תשפ"א.

"אני מודה על הזכות שיש לי לחנך ילדים בגיל הרך, להעצים אותם ולהעשירם", העידה רונית שרעבי. "שמחה לעשות זאת יחד עם הצוות הנפלא שבגני, שלנגד עיניו עומדים טובת הילדים וקידום המעשה החינוכי", הוסיפה.

שרעבי, משמשת כגננת כ-27 שנה, מתוכם מובילה את אשכול "חמ"ד-גלבוע", זו השנה השישית. במשך השנים הובילה יוזמות חינוכיות פורצות דרך. תמיד חייכנית, עם סבלנות אין קץ.  

"אות ההוקרה מחמם את הלב ונותן כוחות להמשיך בעשייה"

אם דבר הבשורה על הזכייה, בירך ראש מוא"ז הגלבוע, את רונית שרעבי כשהוא מרעיף שבחים על פועלה, "אותה רגישות ואכפתיות מיוחדת של הצוותים, כלפי כל ילד וילדה, היא הבסיס האיתן להמשך חייו של הילד. אנו כמובן גאים ברונית שרעבי וצוותה, ומברכים אותה בחום ובלבביות. ההשקעה בחינוך היא הדרך היחידה להתקדם, ולכן לא נעצור לרגע לפעול ולהבטיח לילדינו עתיד טוב יותר".

שופטי התחרות מהנהלת החמ"ד הארצית, ציינו כי בחירתה של רונית שרעבי הינה הוקרה על עבודתה המסורה הנעשית מתוך אמת פנימית ותחושת שליחות מעוררת השראה, תוך מתן יחס אישי וחם לכל ילד, והנחלת הערכים שכה מאפיינים את רוח הגלבוע. 

רונית שרעבי: "אות ההוקרה מחמם את הלב ונותן כוחות להמשיך בעשייה, אך הכוחות היום-יומיים מגיעים בכל יום מחדש מהילדים המקסימים בגן ומההורים התומכים, המפקידים בידינו את היקר להם מכל. אני רוצה להודות לצוות הדרכה ופיקוח של החמ"ד ולמחלקת החינוך בגלבוע, שעובדים בשיתוף ויוצרים שותפויות מבורכות למען קידום ילדינו. כולי תפילה להמשך עבודה פורייה ומבורכת", סיכמה גננת המאה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות